Aportacions
Reagrupament.cat necessita les vostres aportacions econòmiques per poder continuar realitzant actes arreu dels Països Catalans.

El nou compte corrent on podeu fer els vostres ingressos és:

- La Caixa:

2100-3031-83-2200604441



Moltes gràcies.

Reagrupament.cat
7787 lectures | 64 comentaris Enviar
Comentaris (64)add
endavant!
escrit per Hel·lena Gonzàlez Massana , 26/04/2009 16:38

Un país escanyat i anorreat? No, gràcies!

Com que per fer-nos sentir calen diners, us faig arribar la meva aportació.

Hel·lena

Valora'l:
+
-
Aportació
escrit per Jordi Carbonell , 26/04/2009 17:07

Per tirar endavant una candidatura cal financiació. Aqui teniu la meva modesta aportació.

Cal que tothom que cregui en la proposta del doctor Carretero aporti el que bonament pugui.

Jordi Carbonell

Valora'l:
+
-
hem de ser ètics en tot
escrit per estupefacte , 28/04/2009 08:10

Hola,

Estic estupefacte pel fet que hagiu escollit a l'entitat financera que heu escollit, coneguda per tothom per ser la que contribueix més descaradament a la monarquia espanyola.

Jo vull contribuir amb Rcat però no posaré un euro fins que no feu servir una entitat tant honesta com la honestetat que dieu defensar.

Potser no tindrem més remei que agafar un banc d'aquests nòrdics de banca ètica... però collons, com podeu agafar la Caixa????? Si caixa ha de ser, no n'haguessiu pogut agafar alguna altre de menys sospitosa? Quin sentit té en la era Internet fer servir un banc local que és un enemic manifest? Així no anirem enlloc (crec jo vaja)...

Valora'l:
+
-
Diners intel·ligents
escrit per Xavier CB , 28/04/2009 22:31

Nois,

Formeu ja un partit i hi posaré calés.

La qüestió és que posar diners a un partit polític desgrava a la hisenda espanyola. Tot sigui perquè aquests expoliadors rebin menys a costa d'invertir en independència.

Per una que podem guanyar, fem-ho!!

Valora'l:
+
-
la caixa mai!!!!
escrit per daniel , 29/04/2009 17:00

jo a través de la caixa tampoc us vull fer l'aportació, aquests han empresonat a Enric Duran el robin dels bancs, i és la màxima expressió del capitalisme salvatge que ho trinxa tot, agafeu caixa d'enginyers o alguna banca ètica o el que sigui, però la caixa no siusplau!!

Valora'l:
+
-
LA CAIXA = ESPANYA
escrit per JordiSitgetà , 01/05/2009 14:18

Jo també penso que heu escollit una mala caixa. Ni un euro per esponsoritzar la selecció espanyola!
Serà que no hi ha més caixes d'estalvis a Catalunya....

Valora'l:
+
-
IDEM
escrit per PEP , 03/05/2009 20:43

LA CAIXA NO ÉS UNA BONA OPCIÓ. JA ES VEU. CAL SER UNA MICA MÉS PRUDENT, PERÒ PER AQUESTA MATEIXA RECLA DE TRES MOS N'ANEM A VIURE A TOR AMB EL PALANCA I EL FILL DE CASA SANSA.

Valora'l:
+
-
...
escrit per rafel , 04/05/2009 11:16

Envio aportació. Els que no la fan argumentant que feu servir la Caixa, donant més importància al medi que al fi, crec que no hi posarien ni cinc encara que obrissiu compte a tots els bancs i caixes de Catalunya.
Endavant !!!

Valora'l:
+
-
repeteixo, la caixa NO
escrit per JordiSitgetà , 04/05/2009 18:18

Sr.Rafel, jo he argumentat que no dono ni 5 a un compte de la CAIXA. Se'm cauen els collons a terra cada vegada que veig en Casillas i companyia amb l'estrelleta blava de la CAIXA al pit. Tenim moltes més caixes a Catalunya. Es cert que la fi es més important que el medi..però si de sortida ja fiquem la pota d'aquesta manera, comencem malament. De totes maneres, no som ni un ni dos els disgustats, som uns quants, i si em entrat aquí és perquè la nostra idea era la de fer aportació.
Visca Catalunya

Valora'l:
+
-
La Caixa? perquè no?
escrit per Carles , 04/05/2009 20:41

Ja hi tornem a ser! La Caixa sí ... La Caixa no ... Que si esquerres o dretes ... Que no ho veieu que sempre hem perdut el temps en discussions estèrils i així ens ha anat?! Per aconseguir l'objectiu que ens proposem no podem perdre el temps en això, utilitzem totes les eines a l'abast i si cal ... FEM SERVIR LA SEVA FALÇ PER SEGAR LES SEVES CADENES!

Valora'l:
+
-
No us preocupeu per l'Entitat
escrit per Enric Garcia , 04/05/2009 22:09

Segurament seria millor haver fet servir una altra entitat per fer les aportacions econòmiques, però, en el fons, tampoc hi ha tanta diferència. No n'hi ha de caixes públiques i La Caixa segurament és la més accessible de totes. Es una de les feines a fer: Quina entitat podem fer servir i en quina mida ens donarà suport. Calen bancs i caixes catalanes i que defensin els països catalans. Les aportacions són per la independència. Aporteu ideees, però no deixei de fer les aportacions econòmiques per culpa de l'entitat.

Valora'l:
+
-
La Caixa
escrit per Jaume , 05/05/2009 11:04

Penso fer l'aportació, ja que es per un fi, lluitar per l'independència de Catalunya, se me'n fot que el medi per l'aportació sigui La Caixa. No soc creient, però durant la dictadura franquista, molts contactes clandestins els teníem durant la celebració de misses que seguia molt "devotament".

Valora'l:
+
-
Nova esperança. Per què no?
escrit per Pep Piquer , 06/05/2009 00:51

De veritat que ara hem de començar una discussió Caixa sí-Caixa no?
Comencem malament. No siguem petits i curts de vista una vegada més..; estudiem la història. Jo ingresso ara mateix una aportació simbòlica, per mostrar que agraeixo la iniciativa. L'esperava des del 1975.

Valora'l:
+
-
...
escrit per joan c , 08/05/2009 21:22

La Caixa... greu error: monàrquica, espanyolista i pro "la roja"
Jo dic NO!!!

Valora'l:
+
-
Ni idea
escrit per Bernat , 08/05/2009 21:32

Bé, és millor tenir compte a Caixa Advocats? Amb els seus pagaments a l'Opus Dei? O potser Caixa Arquitectes? O millor Caixa Penedès? O Caixa Laietana? Què us penseu a què dediquen els seus beneficis? a l'obra social? No sigueu tant curts!

Valora'l:
+
-
La Caixa...... no?
escrit per Emili , 09/05/2009 23:59

Grans patriotes, suposo que no menjen res que no estigui etiquetat en català, no escolten música que no sigui en català i no compren res que no estigui manufacturat a catalunya i no feu servir cap companyia telefònica que no estigui erradicada a catalunya i faci servir el català així com mòbils catalans, Ja us veig tots morts de gana, despullats,descalços i incomunicats ... fent pais. Seria bonic veure il.lusió, veure comentar que heu fet, qui mireu de convéncer per tirar un projecte il.lusionant endavant enlloc de dicusions infantils que fan venir vergonya aiena a qui les llegeix.

Valora'l:
+
-
donem gracies al rey
escrit per xavier escolano , 10/05/2009 02:40

al discurs d avui del rei reconeix la existencia de la nostre nacio perque segons ell YA ERA HORA DE QUE HUBIERA UNOS JUEGOS HISPANICOS partan done per entes que els jocs olimpivcs de Barcelona no eran dintre de Espanya GRACIAS MAJESTAD POR VUESTRO RECONOCIMIENTO AHORA SE LO EXPLICA A SUS DEFENSORES PP Y PSOE A SUS PIES VALE

Valora'l:
+
-
mon bancari
escrit per montserrat , 12/05/2009 09:28

per la meva feina estic en contacte amb bancs. TOTS FAN EL MATEIX, amb mes o menys bones paraules, només importa el benefici. Seria bó que tinguessim una cooperativa propia

Valora'l:
+
-
I si ens deixem estar de collonades?
escrit per Josep , 14/05/2009 21:28

Sembla que ens tornem a delectar en aquest costum tan morbós, i tan català, de cercar-hi tres peus al gat: que si "la Caixa" sí, que si "la Caixa" no... que si hi ha cap entitat prou "pura" i "digna" per a dipositar-hi els dinerons que calen... que si són llebrers o si són perdiguers... I l'important no és tant on es "posen" els diners, sinò per a què es "disposen"!!! Per a aquesta causa nostra tant se m'enfotria si els hagués d'ingressar en un compte del Banco de España. Entesos? Si us plau, contribuïm i no cerquem més excuses de mal pagador (i mai més ben dit).

Valora'l:
+
-
...
escrit per Alex , 18/05/2009 10:00

Si sou tant curts de mires com per no contribuïr a una causa per no fer servir la Caixa, ja podeu marxar.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Peret , 22/05/2009 07:04

us acabo de fer la meva petita aportació, he llegit els comentaris a favor i en contra de la Caixa, i crec que això ara no toca, i trobo ridícul discutir aquest tema quan el que es tracta es infinitament superior

Valora'l:
+
-
CALEN APORTACIONS ECONÒMIQUES
escrit per MANEL , 23/05/2009 08:14

La base de qualsevol pàtria, en bona mesura, és l'economia. Si no hi ha pressupost anem a fer un cafè, mone i avant. Jo hi posaria cèntims encara que fos en un compte de CAJA MADRID. Arreveure.

Valora'l:
+
-
...
escrit per David , 30/05/2009 12:57

Si finalment em reagrupo o faig aportació econòmica ho faré al compte que consideri Reagrupament. PERÒ, estic totalment d´acord amb els que protesten que l´entitat sigui la Caixa. Una entitat promonàrquica, proselecció espanyola i botiflera.
De fet, jo opino que son els propietaris reals de Catalunya (i els que ens fan pagar peatges a les autopistes). També crec que Catalunya serà independent el dia que La Caixa ho accepti.

Valora'l:
+
-
...
escrit per J. Moreno , 05/06/2009 10:33

Ahora iré a la Caixa para hacer una aportación económica modesta.
Aunque solo soy simpatizante de la Asociación de Reagrupament me comprometo hasta que tengáis mi apoyo, a hacerlo mensualmente y el doble en los meses de Junio y Abril. Por lo de las pagas dobles a los jubilados.
Y los puristas que no sean tan fundamentalistas Reagrupament es TRANSVERSAL hasta la Independencia, después comienza la Libertad para decidir ¿Qué quiere ser Catalunya?

Valora'l:
+
-
...
escrit per J. Moreno , 05/06/2009 10:36

Ara aniré a la Caixa per a fer una aportació econòmica modesta.
Encara que només sóc simpatitzant de l'Associació de Reagrupament em comprometo fins que tingueu el meu suport, a fer-ho mensualment i el doble en els mesos de juny i abril. Pel de les pagues dobles als jubilats.
I els puristes que no siguin tan fonamentalistes Reagrupament és TRANSVERSAL fins la Independència, després comença la Llibertat per decidir Què vol ser Catalunya?

Valora'l:
+
-
...
escrit per Núria , 19/06/2009 09:45

Jo tampoc faré cap gestió amb "la Caixa". Fa més de vint anys que m'en vaig desfer i ara, precisament ara, que amb Reagrupament em sembla veure una llum real i ferma cap a la independència, fer una gestió amb aquesta entitat seria la cosa més inadequada i fora de lloc que podria fer per col·laborar.

Valora'l:
+
-
Apa nois... anem per feina!
escrit per Nona , 23/06/2009 13:05

Com diu algú, els catalans ens perd l'estètica. D'acord... LA CAIXA, no se que... també trobarem problemes amb el Banc de Sabadell, o amb la caixa XXX, o la..xx. Nois... no anirem en lloc. Ser català significa empassar-nos cada dia un gripau. Hem de tirar endavant, no ens aturem per...

Valora'l:
+
-
MUAJAJAJA, SEGUID ASÍ, SEGUID...
escrit per podem , 28/06/2009 17:26

"MUAJAJAJA, SEGUID ASÍ, SEGUID..." això és el que deuen estar pensant ara mateix els enemics de la independència en aquests moments. Quina vergonya, no es pot ser tan estret de mires per favor. Si ens posem a ser tant puristes i dogmàtics només perdrem nosaltres mateixos, què preteneu, una entitat bancària amb l'estelada com a logo?
Va home va, siguem adults, és un simple compte corrent ubicada en una caixa catalana per unes persones que fartes de tot el que hem viscut ens demanen la nostra ajuda econòmica per poder anar cap a la independència. Si voleu ajudar bé, i si no també.
Però no començem a discussion infantils i dogmàtiques només faran que emprobir-nos i no sortir mai del pou.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Marta , 02/07/2009 16:52

Vista la problemàtica que us crea un banc o l'altre i si els beneficis o interesos van a l'Estat Espanyol o si es queden a casa, obriu un compte a Andorra! hi ha tants polítics que ho fan... (Però que no sigui al Crèdit Andorrà, que també és de La Caixa i hi tornariem)
Feta la broma, parlem de coses serioses com la crisi, l'educació, la defensa del català, l'Estatut, el Finançament de Catalunya...

Valora'l:
+
-
FINANCIACIO PARTIT
escrit per DANI , 03/07/2009 16:49

Jo crec que el secret per ser un partit lliure,és que es financïi per aportacions anòninmes i dels militants,mai que depengui de credits del bancs com la majoria de partits,perquè llavors els bancs i grans empreses tenen collats al partits i no els deixen ser lliure,i clar la caixa,i les grans empreses mai voldrien la independència,però clar sí no es depén d'ells llavors som lliures,el partit s'ha de financiar de gent anònima

Valora'l:
+
-
...
escrit per Matilde , 06/07/2009 08:31

Passaré per Barcelona i voldria fer la meva humil aportació. A nom de qui? "Associació Reagrupament"? Necessitem dades exactes, si es plau.

Valora'l:
+
-
I des de l'estranger, com ho fem?
escrit per Miquel , 25/07/2009 12:29

Bé, jo no n'estic segur al 100% que RCAT serà capaç de portar endavant una proposta ambiciosa com aquesta. Per mi, el problema més gran que tenim és tota aquesta colla de "nacionalistes reprimits" que no descansen a l'hora de posar pals a les rodes (parlo d'aquests que diuen que no faran aportacions perquè "La Caixa" és espanyola. Doncs què preferiu, no finançar les bones idees i ser espanyols fins a morir-vos? Colla de tòtils! Prous problemes tenim com per encara perdre el temps escollint el banc!) Tot i això, per la coherència que està portant l'agrupació, m'agradaria fer una aportació econòmica també. El meu problema, però, és que visc a l'estranger i necessito l'IBAN i aquestes coses per a enviar diners. Podrien proporcionar-lo, si els plau?

Valora'l:
+
-
Ayuda económica.
escrit per Joan Moreno , 31/07/2009 21:20

Les notifico que el pasado día 18 de julio les ingresé los 10€ de cuota que me he impuesto.
Cada mes les ingresaré una aportación de 10 € como cuota de simpatizante y propagandista de Reagrupament.
En junio fueron 20 € y en Diciembre aportaré otros 20€ como consecuencia de cobrar la doble paga de los jubilados.

Valora'l:
+
-
La caixa quelsvaparir!
escrit per Genís , 04/08/2009 12:16

A part del color polític que puguin tenir els de la Caixa, cobren comissions per a tot (en el meu cas, fins i tot per serveis que no rebia).

La qüestió és tenir algú de reagrupament a l'oficina (sigui de l'entitat que sigui) que porti el compte, per estalviar-nos calers a l'hora de fer transferències, pagar el manteniment etc. etc. i vigilar que no cobrin comissions per serveis que no ens presten.

Valora'l:
+
-
La Caixa ??? ECS !!!
escrit per oscar , 09/09/2009 15:55

La caixa subvenciona les salvatges curses de braus espanyoles. Mai posaria ni un cèntim en aquesta entitat. Mala sort.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Carles , 13/09/2009 20:40

Estic d'acord , fins que no canvieu de caixa jo tampoc hi poso res.

Valora'l:
+
-
pagament online!
escrit per sal Constans , 17/09/2009 02:50

Cal poder pagar online per targeta de dèbit o paypal. la campanya del Barak Obama va ser financiada amb aquest sistema. Cal tambe , desres de noticies sobre reagrupamenta la tele, passar un anunci curt, perquè la gent faci aportacions per telefon o onLine!. Assessoreu-vos amb la gent de la campanya del president obama, van recaptar milions de dòlars, i això va fer possible que guanyes!

Valora'l:
+
-
pagament online!! sí
escrit per LLORENÇ , 28/09/2009 07:50

estic d'acord amb en Constans que s'hauria de poder fer un pagament online....

i a la caixa ni pa ni aigua!

Valora'l:
+
-
SEGUR QUE PODEM FER CONTENTS A TOTS
escrit per TONI RIPOLL , 01/10/2009 09:38

Es important tenir sensibilitat en aquestes cosetes,jo crec i estic segur que hi ha alguna manera de fer content a tothom,cerqueu maneres amb més delicadesa a l'hora de recaptar,es a dir més posibilitats,més opcions i que la gent col-labori per on li roti,aixì de sencill,si us plau fer l'esforç i tots ho agrairem

Valora'l:
+
-
PayPal?
escrit per Jordi J. , 02/10/2009 19:04

Un suggeriment quan als donatius. Anar a una oficina de "La Caixa" a fer donatius és perdre un munt de temps i fa que molta gent s'en desdigui. Jo proposo obrir un compte a PayPal i facilitar-lo com alternativa immediata a aquells que volen fer donatius.

És disponible a nivell mundial, així que es poden rebre des de qualsevol part del mon. I la comoditat de fer un donatiu assegut a casa. Jo l'he fet servir en algunes ocasions per recollir donatius, i m'ha sorprès l'èxit que he tingut.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Jordi J. , 02/10/2009 19:18

La meva aportació al tema de "La Caixa". és una entitat que mai m'ha agradat. És la més cara de totes (o una de les que més) quant a comissions. Les meves millors experiències han estat sempre amb Caixa Penedès (La tercera catalana i una de les més econòmiques). I pel que hem consta, força catalanista. Crec que el més recomanable en el futur, és treballar amb més d'una entitat.

Tampoc es tracta de discutir ara sobre el mitjà. El que importa es la fi i els detalls d'aquesta mena els hem de deixar per quan les coses estiguin més organitzades. Llavors ja es podrà entrar a discutir els detalls on i quan sigui oportú.

Posar un sistema en línia, com PayPal, estic segur que reportaria un bon èxit, tot i tenint en compte que també cobren comissions. La meva experiència en aquest cas, sempre ha estat molt satisfactòria quan ho he fet servir per recaptar fons.

Valora'l:
+
-
La Caixa fora!!
escrit per Jaume , 04/10/2009 21:06

La Caixa ha estat el cavall de batalla per fer tota classe d'actuacions enfangades des de la Catalunya dels 400, tal com diu el Sr. Carretero. El qual (el cavall), ha servir per espoliar Catalunya en nom de lo que ells deien que era catalanisme.

Haig d'aclarir que m'agrada molt la manera de pensar del Sr. Carretero, tal i com vaig sentir en la entrevista dels matins que li va fer el Sr. Cuní als programa Els Matins de TV3. La veritat ja no sabia a qui votar, perquè la voracitat de diners dels actuals politics em fa fàstic.

Si les coses no canvien crec que aquells que volem transparència i honestedat ens podrem arreplegar en les vostres files. Perquè a mi al menys em crea repugnància i un sentiment d’impotència davant dels fets de corrupció que apareixent constantment en els mitjans de comunicació, això es vol dir que no en sabem de la missa la meitat. I que per aconseguir recursos només se’ls acut recorre a la puja d’impostos. El verdader problema son les constants fugues que te la administració. No solament en els sous astronòmics que es posen molts dels seus alts càrrecs, sense cap mena de control, si no que lo més preocupant es les quantitats de diners que estripen en el desenvolupament de les seves tasques. I les dietes i desplaçaments???, uuufff!! una altre cosa que ningú controla ni pública, i que son engreixades a tuti plen.

Valora'l:
+
-
Seny, senyors, seny.
escrit per Xavi , 05/10/2009 05:32

Seguim pel mal camí.

Si realment volem ser independents, cal començar a tocar de peus a terra. Actituds com les que llegeixo sobre la caixa, sobre la "roja", sobre els borbons, ... no ens porten enlloc. Què us penseu? que si un dia Catalunya és un país independent, ens podrem permetre el luxe de no relacionar-nos comercialment amb Espanya?

Us convido a que reflexioneu i sortiu de l'estat utòpic en que viviu. Si realment volem la independència cal conèixer la realitat dels nostres dies (el 1714 queda molt lluny). Cal convèncer l'empresariat i no espantar-lo. Cal ser conscient que hi ha un % molt elevat de gent que no convencerem només explicant-los el passat gloriòs de la nostre terra, ni la necessitat urgent de salvar la nostre llengua o les nostres costums. Aquest arguments són molt lícits, però no suficients.

Cal madurar el discurs més enllà de consignes radicals buides de contingut (ERC ja ens ha demostrat que no serveixen de res).

Independència i sobretot, seny.

Valora'l:
+
-
jo també col.laboro
escrit per endavant , 06/10/2009 07:23

gracies per la feina que esteu fent

He fet una trasneferencia amb una petita ajuda de 100€.

Se que calen moltissimes mes i animo a tothom per que us ajudi a començar,,, sou necessaris.

Gracies de nou!!

Valora'l:
+
-
A la Caixa no
escrit per Oriol Ferràndez Grau , 06/10/2009 07:28

Jo penso igual, mentre reagrupament tingui el compte corrent a la caixa no rebreu ni un duro de part meva.

A una entitat que promou les corrides de braus, ni aigua.

Fan molta publicitat d'acció social i cultural a la caixa, però tots paguem comissió al servicaixa.

Res res, els meus diners de moment mels guardo a l'espera de que canvieu de banc (que no vol dir tenir-ne dos, si no marxar de la caixa)

Valora'l:
+
-
...
escrit per Manel , 06/10/2009 08:53

Ah no agrada el compte de La Caixa ara?? Vinga home, aquestes son les estupideses que ens han fet arribar on sóm... Deixem-nos de imbecilitats, qui no hi posi res perquè el compte és de La Caixa que s'ho faci mirar. Endavant!!

Valora'l:
+
-
LA CAIXA NO !!
escrit per Josep Maria Nogués i Vidal , 07/10/2009 22:06

Hola,
M'agradaria poder fer una aportació económica, peró em talla el tema de tenir-ho de fer a LA CAIXA.
No m'inspira cap mena de confiança en vers a la vostra/meva filosofia vers l'independentisme. No vull que s'hen aprofitin de nosaltres com en tantes altres coses. Es més els que hi ha al cap davant no els vaig pas pel tema.
Haurieu de donar la oportunitat d'oferir altres comptes en caixes més modestes i directament implicades amb el nostre territori.
Gràcies i endavant.
JMN

Valora'l:
+
-
Insisteixo LA CAIXA NO !!
escrit per Josep Maria Nogués i Vidal , 07/10/2009 22:21

No haví llegit els comentaris anteriors sobre el tema. De veritat he anat per feina directament a fer una modesta aportació. Peró com he dit el fet de veure un compte de LA CAIXA m'ha fet enrrera. No es ni per comisions, ni cues, ni res. Tampoc es una rampellada.
Tinc una petita empresa que opera a la resta d'Espanya i a Sud América des de Tarragona.
Fa temps que demanem als nostres clients i proveïdors que no pagarem ni cobrarem res a través de LA CAIXA, no es mereixen la nostra confiança i no hi ha hagut cap problema.
Per coherencia amb el tarannà d'aquesta entitat NO.
Obriu un altre compte alternatiu en una caixa més modesta i veureu com molts simpatitzants ens hi apuntarem. Al menys deixeu-nos escollir.
O sento, peró de moment res de res.

Valora'l:
+
-
Fem-nos associats
escrit per Ton , 10/10/2009 20:56

Les aportacions s'han de fer a través d'aportacions socials volntàries i no mitjançant ingressos puntuals. Una vegada dit això, el medi no importa, La Caixa és com qualsevol, només cal suplicar que treguin les comissions, que no cobrn per ingressar els xecs, que no cobrin per fer transaccions per internet... només s'ha de mirar que no estafin, pel demès, tenir els diners a La Caixa, es com tenir diners sota la rajola, però en teoria més segurs. La iniciativa es bona i el demès sòn tonteries, prefereixo la Caixa a Caja Mdrid. Tots a col·laborar amb l'iniciativa, fem-nos associats.
Pere

Valora'l:
+
-
ASSOCIA'T
escrit per Ton , 10/10/2009 21:02

El que és important és la idea, però no crec per ara en les aportacions, el que cal és aconseguir molts i molts associats que aportin més del mínim exigit i tirar endavant. De La Caixa només cal dir que és com qualsevol, són lladres com totes però sempre és preferible a Caja Madrid.

Valora'l:
+
-
Prou discussions Caixa sí, Caixa no
escrit per Abel , 11/10/2009 02:18

Si us plau, no siguem criatures. Aquestes discussions de la Caixa sí, la Caixa no, són absurdes. Estem parlant de fer una aportació econòmica per aconseguir el nostre somni d'ésser independents. I que més dona si és a la Caixa, al Banesto o al Deutsche Bank? En la nostra vida personal, cadascú anirà a la entitat que li doni la gana. Però això és diferent.
Reagrupament només tindrà èxit si amb la seva transversalitat sap aglutinar a tota una població que bé per questions identitaries o per raons econòmiques, o ambdues, considera que tenint Estat propi viuriem millor.
Quan tinguem l'Estat, cadascú ja actuarà en conseqüència amb la seva ideologia, etc. Ara ens hem d'unir per un bé comú. I si us plau, deixem-nos de picabaralles absurdes, perquè ens duran al fracàs.
RCat és un moviment diferent a qualsevol existent. Aglutinador. I això no vol dir que tots hem de pensar igual. Ni molt menys. Sinó que hem de prioritzar. Independència i democràcia. Per la resta de coses, al seu temps...

Valora'l:
+
-
Pragmatisme
escrit per Oriol L. , 16/10/2009 15:33

Aquestes discussions no porten enlloc. Diré d'entrada que a mi personalment els de la caixa no és precisament que caiguin bé, com tampoc em cauen bé la immensa majoria d'entitats financeres.

Però és obvi que la caixa és l'entitat financera amb més oficines a Catalunya. Per tant, entenc que Reagrupament tingui un compte a la caixa, perquè totohom, o bé hi té un compte, o té una oficina aprop.

Avui mateix he fet una aportació addional de 15 €, i que tinc previst repetir cada més, a part de la quota mensual de 8 € que pago com a reagrupat.

Deixem-nos de discussions estèrils, sisplau.

Valora'l:
+
-
A les consultes amb el DNI Català
escrit per DNI.cat , 21/10/2009 04:55

Ja teniu el vostre Document Nacional d'Identitat dels Països Catalans?

Valora'l:
+
-
La Caixa, un mitjà de trànsit
escrit per Ramon Cuellar i Sorribes , 28/10/2009 15:26

El que s'ens proposa és un mitjà de trànsit. Nosaltres aportem, la Caixa comptabilitza i Reagrupament ho utilitza.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Albert , 29/10/2009 21:20

Hola a tothom, penso que s'hauria de poder fer servir Paypal per a les donacions, més que res perque facilita molt el procés, és més ràpid que fer una transferència i es poden pagar quantitats de diners molt petites, mentre que amb una transferència hi ha entitats que cobren uns pocs euros només per a fer la transferència. Penso que també podrieu fer algun sistema per a donar amb el mòbil...

Valora'l:
+
-
La Caixa una Entitat com quealsevol altra.
escrit per Josep Maria de las Heras i Vallverdú , 31/10/2009 18:36

Per començar, salutacions per a tothom!!!
Jo intentaré ser breu. Sóc empleat de BBVA, i estic col·laborant en dues associacions,a nivell local, l'una cultural i l'altra social (una ONG). Us puc dir que cada any, les dues tenen una subvenció força interessant, i jo no hi tinc ni un euro!! Bona relació amb el Director, sí, i res més. Per tant siguem pràctics, carai !! La Caixa és a tot arreu. Jo encantat des de el BBVA, i el banc encara més, de cobrar per 10,- euros o 20,- d'una transferència, 3 de comissions, per enviar-la a la Caixa Independentista de Catalunya, que no és en lloc. Qué pretenem engreixar als altres amb comissions?? Si us plau, siguem una mica més oberts!! Refleionem-ho!! Gràcies.

Valora'l:
+
-
Col·laborar econòmicament
escrit per Antoni , 19/11/2009 16:27

Jo ho faig facilitant, a Reagrupament, el meu número del Compta Corrent i la quantitat d'euros oferits per a que puguin retirar-los, d'una entitat financera que no és la Caixa. Existeixen altres maneres.Antigament es feia personalment.

Valora'l:
+
-
ja n´hi ha prou
escrit per lluis , 23/11/2009 23:24

aquest que no volen Possar diners Perque es la caiXa deuen ser de ERC QUE NO VOLEN LA CAIXA PER ESPANYOLISTA I FAN PRESIDENT A UN ESPANYOL COM EL MONTILLA

Valora'l:
+
-
...
escrit per Xavi , 10/12/2009 15:50

Jo donaré la meva aportació en mà quan pugui anar a veure un acte de Reagrupament. Jo no penso fer l´ingrés a La Caixa, encara que s´utilitzi com a mitjà per el fi que tothom volem. Ho sento, pero NO.

Visca Reagrupament. Estem amb vosaltres.

Valora'l:
+
-
La Caixa sí, La Caixa no
escrit per Joan , 04/01/2010 08:27

Atès el debat, desde el meu punt de vista estèril i de curta volada, generat pel compte corrent obert, proposo als responsables obrir un altre compte a una altra entitat. Potser La Caixa de Sabadell? si és que els simpatitzants de Terrassa no hi tenen res en contra. Potser a l'inrevés? és a dir obrir compte a la Caixa de Terrassa suposant que els independentistes de Sabadell estiguin d'acord.
Companys, deixem-nos d'escalfar-nos el cap amb aquestes bestieses i si de debò volem col·laborar gratem-nos la butxaca i l que és més important, mullem-nos el cul i afiliem-nos a Reagrupament que és el millor sistema per garantir un ajut econòmic permanent.
Cordialment,
Joan

Valora'l:
+
-
No a la caixa
escrit per ferran , 14/01/2010 15:06

La Caixa NO NO I NO !!!!

Valora'l:
+
-
...
escrit per rafel , 21/01/2010 13:23

La Caixa és l'entitat financera més important de Catalunya. De fet, la necessitem si volem ser independents.

Valora'l:
+
-
...
escrit per Matilde de Alemanya , 05/02/2010 22:11

Per pagar des de l'exterior és molt fàcil. Amb el compte de La Caixa i el seu Ban i Bic, amb el vostre compte i el vostre Ban i Bic, ja no necessiteu res més que donar l'ordre al vostre banc per que passi el donatiu o la quota que volgueu fixar mensualment. Jo ho he fet i ha funcionat inmediatament. Salutacions des d'Alemanya.

Valora'l:
+
-
caixes i queixes, solucions incloents i reagrupants
escrit per EZ , 06/03/2010 17:11

no es podrien obrir comptes a 4 o 5 entitats i que cadascu ingressi a la que tingui mes aprop o li resulti mes simpatica ?

Valora'l:
+
-
Escriure comentari
més petit | més gran

security image
Escriu els caràcters de la imatge


busy
 

Enquestes