Rut Carandell: "Cal que tots els partidaris de la independència vagin a votar a la tardor"

Col·loqui durant l'assemblea de Reagrupament-Baix Empordà
Rut Carandell, amb el coordinador del Baix Empordà, Pere Ametller, durant l'assemblea a Regencós
(Regencós, 25-08-2010)

La vicepresidenta de Reagrupament i cap de llista per Barcelona, Rut Carandell, va declarar aquest dimecres que "en qualsevol cas, cal que tots els partidaris de la independència de Catalunya vagin a votar a la tardor; en cas contrari, estarien fent un favor a les opcions espanyolistes i autonomistes". Carandell va fer aquestes manifestacions durant l'assemblea de la secció del Baix Empordà, en què va aprofitar per a conversar amb els associats i altres assistents sobre la situació política. El col·loqui va comptar amb aportacions molt apassionades sobre el moment que estem vivint a Catalunya i les perspectives de futur del nostre país davant la propera contesa electoral. La cap de llista per Barcelona considera que l'abstenció o el vot en blanc "és un luxe que els independentistes no ens podem permetre, atès que d'aquesta manera serà impossible canviar mai les coses i aconseguir no tan sols la independència sinó també la regeneració democràtica".

Rut Carandell durant la seva intervenció a Regencós

Durant l'assemblea, que va comptar amb una molt nodrida assistència dels associats de la comarca, el coordinador de Reagrupament-Baix Empordà, Pere Ametller, va repassar la situació de l'associació a la comarca. Així mateix, es va aprofitar per a engegar els mecanismes de funcionament de cara a la propera campanya electoral.

Entre les activitats ja programades a la comarca, Ametller va destacar-ne la més propera, que consistiria en una presentació del Cercle Català de Negocis a Torroella de Montgrí, acte que serà oportunament anunciat a la pàgina web. Es preveu comptar amb els màxims dirigents del CCN, Josep Carner, Jaume Vallcorba i també Joan Canadell, que, a més de mebre del CCN, és el candidat número 5 de Reagrupament per Barcelona.

La posta de sol a Regencós
4.442 lectures | 3 vots - valoració 10 | 0 comentaris
Valoració: 10/10 (3 vots)

Gràcies per la teva valoració!

Ja havies valorat aquesta pàgina, només pots valorar una vegada!

La teva valoració ha canviat, gràcies per contribuir!

Comentaris (0)

Afegir Comentari

Escriu els caràcters de la imatge.

Prem aquí si no reconeixes el codi.

L'ENQUESTA DE LA SETMANA

Creieu que el procés d'independència d'Escòcia pot tenir efectes sobre Catalunya?
 No. Són casos molt diferents
 Dependrà dels resultats del referèndum escocès
 Sí. I tant! Per això els espanyols i Duran hi pressionen en contra

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS

BARCELONA
CELEBRACIÓ DE LA DIADA DE SANTA EULÀLIA
cartell1202
BARCELONA
QUEBEC: DE LA PRESA DE CONSCIÈNCIA NACIONAL, ALS REFERÈNDUMS DE 1980 I 1995. L’EXPERIÈNCIA DE LA VIA SECESSIONISTA.
JOSEP SORT, professor de Ciència Política a la URL
Marc Sanjaume, professor de Ciència Política a la UPF
josepsort1

Cicle Nacions sense estat. Catalunya en perspectiva comparada. Els casos d'Escòcia, el Quebec i Flandes .

Seu Nacional d'Òmnium Cultural,  Diputació, 276, pral.

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
COL·LOQUI: SITUACIÓ ACTUAL I SOLUCIONS ALTERNATIVES
IGNASI PLANAS
ignasi_planas_009_imagelarge

L'Escorxador