Veure article
UNITAT!
UNITAT UNITAT UNITAT UNITAT UNITAT UNITAT... és el nostre moment, no la podem cagar!!! VISCA LA NACIÓ CATALANA!
QUANT VAL UNA RESPOSTA CLARA?
Per demà dissabte, hi ha convocat un acte a Arenys de Munt amb l'assistència d'un seguit de personalitats de l'independentisme, entre les quals no veig el nom de Joan Laporta. Pagaría per tal que aquest senyor, el seu soci Alfons López Tena i el Dr. Carretero em responguéssin sincerament les preguntes següents: 1.- Si veritablement desitgen tots tres una candidatura independentista unitària. 2.- Si la resposta fos afirmativa per part de tots ells, que m'expliquéssin per què aquesta candidatura no és encara una realitat. 3.- Si algú dels tres té una -o vàries- raons de pes per no voler anar amb els altres dos, que les féssin públiques, car penso que els qui volem per damunt de tot la llibertat de Catalunya, tenim el dret de poder votar amb coneixement de causa. Pagaría, i ho faría amb molt de gust.
MORAL I PACIENCIA.
De les idees i dels sentiments morals,us imagineu un jugador del R.Madrid,que durant un any,digues que moralment se sent barcelonista !!! Dons en sabem D'un que durant un any s'ha sentit moralment REAGRUPAT,La pregunta del milió.veritat o mentida ???
Votar Ja
El que si tinc clar es que no votaré a cap dels partits polítics que estan al parlament, ERC inclosa, i també tinc molt clar que votaré a un partit, agrupació, o el que sigui, que aposti per la independència. Però, em sembla que si n’hi han tants a l’hora de sumar, es suma menys.
Ja està registrat el nom de S.C
Solidaritat Catalana està registrada com a partit a Galicia: Alerta és un grup d'extrema dreta S'ha presentat a les eleccions, va recollir 60 mil vots fatxes.L'entesa de Reagrupament amb Laporta, s'haurà de fer amb un altre nom.
Catalunya Estat, està bé i penso que està registrat per reagrupats. Democràcia Catalana de Laporta també seria vàlida i Carretero s'hi ha ofert acceptant el nom. No té massa importància, si caldria en la campanya electoral figurar com una unió entre dues forces.
La Independència és l'objectiu això és el que val i tota la feina feta per Reagrupament fins avui. Amb l'extens programa amb el nom: "Organitzant el nostre futur lliure"
Molts ànims!
Ànims a tota la gent de Reagrupament per unificar als independentistes, sota el nom de Solidaritat Catalana o com sigui. No us desmarqueu i seguiu com fins ara. Tots units fem força!
Unitat independentista.
No discutim les sigles, i que els personalismes no ens posin en pugnes estèrils.... Humilitat, i treball per la independència. El front autonomista i el seu control mediàtic massiu intenten treure tot el suc que poden de les esquerdes que veuen o s'imaginen. I això sí que fa molt mal a la causa independentista que cada cop comparteixen més catalans.
Com anar als barris
Cal anar quan la gent et demana. Precisament anar amb gent de l'alçada mediàtica de Laporta és la manera d'entrar als barris, a tots els barris.
molt be
Felicitats a RCAT per no entrar amb polèmiques amb Laporta i aprofitar el seu moviment. Trobo, però, una pèrdua de temps fer soparets amb gent ja convençuda: el que cal és anar als barris de catalans no integrats i convèncer-los de que la independència és l'únic camí, també per a ells.




DANI RU RO
31/07/2010 12:58