Reagrupament se solidaritza amb els afectats pels incendis de l'Alt Empordà

Volem destacar l'excel·lent comportament dels servidors públics, els quals han vist disminuïdes recentment les seves retribucions
Reagrupament se solidaritza amb els afectats pels incendis de l'Alt Empordà

Reagrupament Independentista manifesta la seva solidaritat amb els afectats pels devastadors incendis que s'han iniciat aquest diumenge a l'Alt Empordà i expressa el seu condol als familiars de les víctimes que hi han perdut la vida en circumstàncies tràgiques.

Així mateix, ens congratulem de les múltiples mostres de coratge i generositat que han posat de relleu l'actuació tant del personal especialitzat com dels voluntaris que han treballat i estan treballant intensament en l'extinció dels incendis o contribuint a pal·liar-ne els seus efectes sobre la població i les persones que s'hi han trobat atrapades. Aquesta onada d'ajuda cívica i desinteressada, que és un exemple més de la capacitat solidària de Catalunya, constitueix un  valor que cal preservar i enfortir a la nostra societat.

En particular, volem destacar l'excel·lent comportament dels servidors públics (bombers, protecció civil, personal mèdic, personal d'emergències, etc.) que estan tenint una meritòria actuació en el combat contra els focs i les seves conseqüències, els quals, com a empleats públics, han vist disminuïdes recentment les seves retribucions.

Desitgem l'acabament dels incendis al més aviat possible i, en un moment en què bona part dels nostres recursos no retornen al nostre país, reclamem que els recursos de Catalunya es destinin a cobrir les necessitats del propi país i, en primer lloc, a procurar la recuperació del territori afectat i la prevenció de situacions semblants arreu del territori de la nació catalana.

1.691 lectures | 19 vots - valoració 9.21 | 0 comentaris
  • Actualment 9.21 de 10 Estrelles.
Valoració: 9.21/10 (19 vots)

Gràcies per la teva valoració!

Ja havies valorat aquesta pàgina, només pots valorar una vegada!

La teva valoració ha canviat, gràcies per contribuir!

Es preveu que la Diada comptarà amb una de les mobilitzacions populars més grans de la història d'Europa. Després de l'11S, què cal fer?
 Cal esperar a veure què fa Espanya, que no tindrà més remei que fer una oferta com els britànics
 Cal fer la consulta del 9N encara que sigui sense garanties formals
 Cal que el Parlament de Catalunya faci un acte unilateral d'independència, potser després d'eleccions plebiscitàries