Reagrupament demana al Govern espanyol el mateix tracte que dóna als egipcis per als catalans

El Govern espanyol ha qualificat d'"històric" que el poble egipci hagi agafat les regnes del seu propi destí
Plaça Tahrir a El Caire

Reagrupament Independentista es felicita pel fet que la ministra espanyola d'Afers Estrangers hagi qualificat d'"històric" que el poble egipci hagi agafat les regnes del seu propi destí i cregui que la dimissió del president egipci, Hosni Mubàrak, "facilitarà una transició més ràpida cap a la democràcia".

L'associació presidida per Joan Carretero valora molt positivament que la ministra hagi assenyalat que Espanya està disposada a "acompanyar" Egipte en aquesta "nova etapa que tanta esperança ha despertat".

Des de Reagrupament no podem estar-hi més d'acord i confiem que tant la ministra com tot el Govern espanyol mantindran la mateixa opinió quan, ben aviat, el poble català decideixi agafar les regnes del seu propi destí.

10.570 lectures | 23 vots - valoració 10 | 6 comentaris
Valoració: 10/10 (23 vots)

Gràcies per la teva valoració!

Ja havies valorat aquesta pàgina, només pots valorar una vegada!

La teva valoració ha canviat, gràcies per contribuir!

voluntat i valentia
Benvolguda companya desanimada,tinguès en compte que tots hem quedat molt desanimats i decebuts "DEL POBLE CATALÀ",nosaltrès hem fet la feina,hem treballat pel país i no ho hem aconseguit,però estem molt orgullosos i cal continuar.Qui ha guanyat ? els espanyols per descomptat,graciès a tots els han anat a votar " il.lusament" per un concert i un partit-partit ( mig espanyol-mig Català ).ÀNIMS,SALUT I LLIBERTAT !!!
En som capaços nosaltres?
El que ens hauriem de plantejar es si realment la societat catalana es capaç, avui en día, de fer una revolució social com están fent els països islàmics del nord d'Africa, jo el que veig es que tothom es queixa peró ningú fa rés, començant per els reagrupats, pot ser te a veura amb segons quines comarcals, peró per aquí sembla que haguem desaparegut, ningú respira!
Per altra banda, m'agafo el comentari del President Carretero com una ironía, ja que Catalunya, per España es diferent de la resta del mon, la democràcia es per els de fora...no se si m'explico!
MÒMIES PARLAMENTÀRIES
Quan a casa et venen a robar poden passar tres coses:
1ª-que el gos (defensor dels teus interessos perquè li dones menjar i aixopluc) lladri i mossegui a qui et vol robar i fer mal.
2ª-que el teu gos no lladri i es deixi subornar amb qualsevol excusa, deixant els teus interessos en mans del lladregot
3ª-que no et refiïs de la fidelitat d´un caní, que per més que aixequi el cap amb les urelles dretes, li veus que sempre acaba amagant la cua per sota les cames
Degut a que la generalitat, fins a dia d´avui a estat presidida per canins porucs i sobretot fidels a l´estat espanyol, Catalunya s'està enfonsant política,economica i culturalment
L'única solució que ens queda és aprendre a fer manifestacions de llarga durada (com els egipcis) plantar-se fins a L'objectiu final.Fins la LLIBERTAT!!!
Santa inocencia...
Si algu creu que els espanyols ens aplaudiran quan nosaltres els catalans ens plantem per a decidir el nostre futur, va apanyat. Dels espanyols ens hem d'esperar el pitjor. Ens hem d'esperar el joc més brut possible, i la punyalada trapera. O potser algú es pensa que españa és un pais civilitzat i democràtic. España no està a l'alçada de Canadà, Dinamarca o Belgica. Si us plau...Si poguessin ens eliminarien de socarrel. El seu somni es la desaparició de l'anhel nacional de Catalunya, i ens estan posant totes les pedres possibles en el nostre camí...Al enemigo ni agua!
Algú em pot donar resposta?
Segons Viquipèdia Egipte te 78 milions de persones i segons els diaris les manifestacions d'aquests dies han agrupat "mes d'un milió de persones", suposa poc més del 1% del poble. A Catalunya som 7,5 milions, i a la manifestació del 10J prop d'un milió, voltant el 15%.
Be, dons l'1% dels egipcis han aconseguit enderrocar un regim, i en canvi el 15% dels catalans hem aconseguit......... que hem aconseguit?.........algú em pot donar resposta?
De geperuts
Doncs no; jo no crec "que la ministra espanyola mantindrà la mateixa opinió quan el poble català decideixi agafar les regnes del seu destí", ja que no hi ha cap geperut que es vegi el seu gep.

La V de la Diada superarà en nombre de participants a la mobilització de la Via Catalana de l'any passat?
 Sí. Els catalans saben que l'èxit de mobilització serà la garantia que votaran el proper 9 de novembre
 No. S'ha desgastat l'il·lusió de l'any passat
 No importa, perquè això no voldrà dir que es pugui celebrar el referèndum

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS

VETLLA DE L'ONZE AL FOSSAR DE LES MORERES
Rut Carandell i Marc Viñolas

Dia 10 de setembre

22:00h Vetlla de l'Onze al Fossar de les Moreres
Acte polític al Fossar de les Moreres amb parlaments de Rut Carandell i Marc Viñolas

ÚLTIM DIA PER L'ENVIAMENT D'ARTICLES AL III PREMI MEMORIAL JORDI GOMIS AL MILLOR ARTICLE SOBRE LA INDEPENDÈNCIA

Més informació aquí.

Sant Boi de Llobregat
OFRENA FLORAL A LA TOMBA DE RAFAEL CASANOVA
Amb la presència de Joan Carretero i parlament de Vicenç Julià.

Acte dia 11 de Setembre

08:00 h Ofrena floral a la tomba de Rafael Casanova
Esglèsia de Sant Baldiri (Sant Boi de Llobregat)

Amb la presència de Joan Carretero i parlament de Vicenç Julià.

VOLEM VOTAR, DEMANA-HO A L'ONU

Parada informativa. Urquinaona.

Davant Ronda Sant Pere, 44, de 9 a 13h.

OFRENA FLORAL AL MONUMENT DE RAFAEL CASANOVA

Dia 11 de Setembre

10:00 h Ofrena floral al monument de Rafael Casanova
Punt de concentració a la Ronda de Sant Pere / Bruc

HOMENATGE AL GENERAL MORAGUES
Rut Carandell i Francisco García

13:00 h Homenatge al General Moragues
Pla de Palau  a càrrec de Rut Carandell i Francisco García

DINAR I ACTE POLÍTIC REAGRUPAMENT 11 DE SETEMBRE
Joan Carretero i Ignasi Planas

13:00 h Dinar i acte polític
Acte polític a càrrec de Joan Carretero  i Ignasi Planas
Pla de Palau

Menú : Amanida, fideuà, macedònia de fruita, pa i aigua
Preu : 10 euros
Cal inscripció prèvia mitjançant el següent formulari d'inscripció al dinar

Pagament per transferència al compte 21003031832200604441 indicant el codi DINAR11S, nom i cognoms, i el número de menús que s’encomanen.

No oblideu portar el resguard per recollir el dinar.  Només en cas que sobrin places, es podrà adquirir el tiquet del menú en el mateix lloc del dinar.

CONCENTRACIÒ DE REAGRUPAMENT PER ANAR A LA V

15.30 h CONCENTRACIÒ DE REAGRUPAMENT PER ANAR A LA V  - Pla de Palau

PARTICIPACIÓ DE REAGRUPAMENT A LA V, TRAM 62

17:14 h  PARTICIPACIÓ DE REAGRUPAMENT A LA V, Tram 62