"Com es veu Catalunya des de l’estranger?"

El cicle de conferències de Reagrupament Osona convida un membre del col·lectiu Emma
Salvador Garcia, fundador del Col·lectiu Emma

La visió de Catalunya des de l’estranger; com som i no com diuen que som. Aquest serà el tema de la propera xerrada emmarcada en el cicle de conferències que organitza Reagrupament Osona. El membre del Col·lectiu Emma, Salvador García, serà a Vic el proper dijous 2 de febrer per fer una xerrada sobre la organització que representa.

La tasca del Col·lectiu Emma ajuda a transmetre com som els catalans a la resta del món davant les informacions esbiaixades que poden aparèixer als diferents mitjans internacionals. El col·lectiu respon a aquestes visions poc reals que es donen sobre els catalans a la premsa internacional i també contacta amb els periodistes autors de les notícies per explicar-los què és Catalunya i la realitat que s’hi viu. Tot i que s’han especialitzat en mitjans de comunicació, també han establert contactes amb el cos diplomàtic present a Catalunya amb el mateix objectiu. Serà una bona ocasió per descobrir com es veu Catalunya des de fora, per descobrir què diuen de nosaltres fora del nostre país o qui informa a qui i de què.

Salvador Garcia és economista per la UPF, MBA per la New York University, director de Coneixement de la Fundació CatalunyaCaixa i professor Associat de la UPF.

La xerrada serà el proper dijous, 2 de febrer, a la llibreria La Tralla de Vic i a partir de dos quarts de nou del vespre.

7.924 lectures | 5 vots - valoració 10 | 1 comentaris
Valoració: 10/10 (5 vots)

Gràcies per la teva valoració!

Ja havies valorat aquesta pàgina, només pots valorar una vegada!

La teva valoració ha canviat, gràcies per contribuir!

Com ens veuen els estrangers
Bon dia, estic fent el treball de recerca de batxillerat sobre com promocionar la Marca Catalunya i el poc coneixement que tenen a l'estranger Catalunya i m'agradaria saber a on puc trobar estadístiques fiables del coneixement del que és Catalunya pels estrangers, sobretot els no europeus. Em podeu ajudar?

Moltes gràcies per avançat

Quin paper jugarà Felip VI en el procés sobiranista català?
 Exactament el mateix que el seu pare: serà un destorb
 Serà una peça clau perquè es pugui celebrar el referèndum el 9N14
 Tot i què reconeix la força del procés, dificultarà qualsevol tipus d'assoliment

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS

TALLER DE TWITTER PER LA INDEPENDÈNCIA

Reagrupament Independentista ofereix un curs gratuït sobre l'ús de la popular pàgina de 'microblogging' i la seva importància en la campanya pel #SÍSÍ i una Catalunya independent.

El curs tindrà lloc els dies 17 i 23 de juliol a les 19h a la Seu Nacional de Regrupament (Roger de Llúria, 5, 2-2, Barcelona) i és obert tant als no iniciats com els usuaris avançats.

Pots trobar més informació aquí . No cal inscripció prèvia però sí és necessari portar el teu portàtil, tableta o smartphone

PRESENTACIÓ LLIBRE "GUERRA BRUTA I DISCURS DE LA POR"
Presentació del llibre d'Eugeni Casanova "Guerra bruta i discurs de la por, crònica dels quinze mesos que van fer lliure Catalunya".

Eugeni Casanova presentarà el seu llibre "Guerra bruta i discurs de la por" que tindrà lloc el proper dimecres dia 23 al Born Centre Cultural (C/Comercial, 5 a Barcelona) a les 19h. Estarà acompanyat de Quim Torra, Salvador Cardús, Salvador Garcia Ruiz i Josep Maria MInguell.

GUERRA BRUTA Presentació jpg