"Com es veu Catalunya des de l’estranger?"

El cicle de conferències de Reagrupament Osona convida un membre del col·lectiu Emma
Salvador Garcia, fundador del Col·lectiu Emma

La visió de Catalunya des de l’estranger; com som i no com diuen que som. Aquest serà el tema de la propera xerrada emmarcada en el cicle de conferències que organitza Reagrupament Osona. El membre del Col·lectiu Emma, Salvador García, serà a Vic el proper dijous 2 de febrer per fer una xerrada sobre la organització que representa.

La tasca del Col·lectiu Emma ajuda a transmetre com som els catalans a la resta del món davant les informacions esbiaixades que poden aparèixer als diferents mitjans internacionals. El col·lectiu respon a aquestes visions poc reals que es donen sobre els catalans a la premsa internacional i també contacta amb els periodistes autors de les notícies per explicar-los què és Catalunya i la realitat que s’hi viu. Tot i que s’han especialitzat en mitjans de comunicació, també han establert contactes amb el cos diplomàtic present a Catalunya amb el mateix objectiu. Serà una bona ocasió per descobrir com es veu Catalunya des de fora, per descobrir què diuen de nosaltres fora del nostre país o qui informa a qui i de què.

Salvador Garcia és economista per la UPF, MBA per la New York University, director de Coneixement de la Fundació CatalunyaCaixa i professor Associat de la UPF.

La xerrada serà el proper dijous, 2 de febrer, a la llibreria La Tralla de Vic i a partir de dos quarts de nou del vespre.

8.270 lectures | 5 vots - valoració 10 | 1 comentaris
Valoració: 10/10 (5 vots)

Gràcies per la teva valoració!

Ja havies valorat aquesta pàgina, només pots valorar una vegada!

La teva valoració ha canviat, gràcies per contribuir!

Com ens veuen els estrangers
Bon dia, estic fent el treball de recerca de batxillerat sobre com promocionar la Marca Catalunya i el poc coneixement que tenen a l'estranger Catalunya i m'agradaria saber a on puc trobar estadístiques fiables del coneixement del que és Catalunya pels estrangers, sobretot els no europeus. Em podeu ajudar?

Moltes gràcies per avançat

Com valoreu el full de ruta cap a la independència del president Mas?
 Erroni perquè deixa de banda l'eix social i es vol desentendre de les retallades que ha fet CiU
 Correcte, perquè ofereix construir la llista del Sí amb la societat civil, Esquerra i altres partits
 Encertat i plenament coincident amb el que Reagrupament ha plantejat des de la seva fundació