Comunicats

"Pobles, nacions, estats, mentides i independència"

Aquest és el títol de la conferència que oferirà Montserrat Tudela, responsable de l'àmbit de Cultura de la Junta Directiva de Reagrupament, aquest dilluns, 12 de març, a les 19,30 h a les cotxeres de Sants. Recentment, Tudela ha escrit que "encara que les balances fiscals fossin favorables a Catalunya vull veure com Catalunya esdevé un estat de ple dret en el món, perquè vull assegurar la supervivència de la meva identitat, la del meu poble, la de la meva nació".

6.304 lectures | 11 vots - valoració 10 | 0 comentaris
8 de març

El 8 de març  és actualment el Dia Internacional de la Dona Treballadora,  i està reconegut per l'ONU. És un dia tradicionalment aprofitat per reivindicar els drets de les dones i el feminisme lluita per la seva igualtat i participació, juntament amb l'home, i ho fa en tots els camps del treball i de la societat en general.

3.466 lectures | 11 vots - valoració 6.73 | 0 comentaris
"Gràcies, Antoni Tàpies, per haver fet lluir el nostre país amb el seu traç, dibuixant la llibertat, la força i la bellesa"

Aquestes són les paraules que Montserrat Tudela, com a membre de la Junta de Reagrupament, ha escrit al llibre de condolences d'Antoni Tàpies en nom de la nostra associació. L'atzar ha fet que aquestes paraules estiguin escrites enfront de la dedicatòria del conseller de Cultura.

10.350 lectures | 13 vots - valoració 10 | 3 comentaris
Reagrupament Independentista participa en els actes de commemoració de la diada de Santa Eulàlia

Reagrupament se suma als actes de commemoració de la Diada de Santa Eulàlia el proper 12 de febrer al migdia. Santa Eulàlia era la patrona de la Coronela, força armada de Barcelona, i el penó de Santa Eulàlia presidí el seu últim i heroic atac en la Defensa de la Ciutat i de les Constitucions de Catalunya l’Onze de Setembre de 1714.

16.000 lectures | 12 vots - valoració 9.25 | 4 comentaris
Ajornament de la conferència del col·lectiu Emma a Vic a causa del mal temps

Ens sap molt greu haver-vos d’anunciar la cancel·lació de la conferència, "Com es veu Catalunya des de l'estranger?" , del Col·lectiu Emma prevista per aquest vespre. Les inclemències del temps, les males previsions, l’elevat risc de nevades i seguint els consells del Servei Català de Trànsit, entenem que fan aconsellable, pel bé de tothom, cancel·lar-la.

7.986 lectures | 2 vots - valoració 9.5 | 0 comentaris
Artur Mas només vol tallar una mica les costures de la Constitució

Els temps de crisi són temps de dificultats i confusió en les idees i en la vida pública. També són moments en què es posen a prova els lideratges i la capacitat dels governs i els projectes polítics. Per exemple, a Estats Units, la figura del president Obama i la seva administració està generant força dubtes perquè el seu primer mandat no ha estat tan brillant com s'esperava. Possiblement, l'administració d'Obama hagi estat millor que d'altres d'anteriors, però no pas tan bona com les expectatives que havia aixecat i la il·lusió col·lectiva que va generar la seva irrupció al capdavant del país més poderós del món.

23.377 lectures | 29 vots - valoració 10 | 1 comentaris
Salvador Garcia, fundador del Col·lectiu Emma

La visió de Catalunya des de l’estranger; com som i no com diuen que som. Aquest serà el tema de la propera xerrada emmarcada en el cicle de conferències que organitza Reagrupament Osona. El membre del Col·lectiu Emma, Salvador García, serà a Vic el proper dijous 2 de febrer per fer una xerrada sobre la organització que representa.

8.109 lectures | 5 vots - valoració 10 | 1 comentaris
Reagrupament dóna suport a la commemoració dels Fets de la Gleva 1714

El proper 4 de febrer  se celebrarà la Diada de commemoració dels Fets de la Gleva de 1714  organitzada per Òmnium Cultural . La celebració de la primera commemoració, el passat 6 de febrer del 2011, va estar envoltada de polèmica degut a la prohibició, per part de la delegació del govern espanyol, de realitzar salves d'honor en memòria dels assassinats per les tropes borbòniques .

14.789 lectures | 5 vots - valoració 10 | 0 comentaris
Reagrupament inaugura nova seu a Girona

Reagrupament inaugura una nova seu a Girona, en un local situat als baixos del carrer del Carme, número 13. L'acte d'inauguració tindrà lloc aquest dijous, 26 de gener, a les 8 del vespre i comptarà amb la presència del president de Reagrupament Independentista, Joan Carretero.

10.910 lectures | 5 vots - valoració 10 | 0 comentaris
Miquel Sola Suris nou coordinador de Reagrupament Mataró

La secció local mataronina de Reagrupament va celebrar el passat 19 de gener la seva tercera assemblea general on va escollir la seva nova junta directiva així com el camí a seguir d’ara en endavant.

8.675 lectures | 4 vots - valoració 10 | 0 comentaris

Es preveu que la Diada comptarà amb una de les mobilitzacions populars més grans de la història d'Europa. Després de l'11S, què cal fer?
 Cal esperar a veure què fa Espanya, que no tindrà més remei que fer una oferta com els britànics
 Cal fer la consulta del 9N encara que sigui sense garanties formals
 Cal que el Parlament de Catalunya faci un acte unilateral d'independència, potser després d'eleccions plebiscitàries