Comunicats

El moment s’acosta, és l’hora de ser forts

Aviat tindrem la greu responsabilitat de decidir per nosaltres mateixos. Benvinguda sigui. Serà el moment en què llibertat, patriotisme o dignitat deixaran de ser conceptes per passar a esdevenir fets. Serà l’hora de ser valents i de no tenir por. Serà l’hora també de construir una nova ciutadania que no deixi ningú al marge.

1.629 lectures | 44 vots - valoració 10 | 1 comentaris
Reagrupament insisteix que la via de l'alliberament és la de la Declaració Unilateral d'Independència per part de la cambra catalana
(Barcelona, 28 d'agost de 2012)

Reagrupament Independentista centralitzarà tots els seus actes aquest Onze de Setembre a la ciutat de Barcelona perquè volem contribuir a fer possible que la manifestació d'aquest any sigui multitudinària i que sigui inequívocament a favor de la independència de la nació catalana. No obstant això, volem insistir a dir, com ja hem fet altres vegades, que la mobilització al carrer, tot i ser important perquè demostra que la voluntat d'independència és cada vegada més àmplia al si de la nostra societat, no és suficient per assolir l'estat propi.

1.904 lectures | 43 vots - valoració 9.05 | 6 comentaris
Reagrupament se solidaritza amb els afectats pels incendis de l'Alt Empordà

Desitgem l'acabament dels incendis al més aviat possible i, en un moment en què bona part dels nostres recursos no retornen al nostre país, reclamem que els recursos de Catalunya es destinin a cobrir les necessitats del propi país i, en primer lloc, a procurar la recuperació del territori afectat i la prevenció de situacions semblants arreu del territori de la nació catalana.

1.370 lectures | 19 vots - valoració 9.21 | 0 comentaris
Catalunya vol viure en llibertat

Reagrupament Independentista s’ha adherit al concert, organitzat pel diari “El Punt Avui”, que es farà el pròxim 29 de juliol a Girona i en el qual participaran més d’una trentena de cantants i grups musicals del país per commemorar el vintè aniversari de les detencions d’independentistes de l’any 1992, que van passar a la història amb el nom d’operació Garzón .

1.827 lectures | 11 vots - valoració 10 | 1 comentaris
Francisco Franco estrenyent la mà a Adolf Hitler en la seva trobada a Hendaia

Des del març d’enguany, el diari digital Gol promou una campanya  de recollida de signatures perquè el Barça retiri les dues medalles d'or que es va veure obligat a concedir al dictador Francisco Franco els anys 1971 i 1974, amb motiu de la inauguració del Palau Blaugrana i del Palau de Gel i del 75 aniversari de l'entitat, respectivament.

1.349 lectures | 9 vots - valoració 10 | 1 comentaris
Jordi Gomis, en memòria

Volem recordar el nostre company, Jordi Gomis. Per això, hem recollit els textos que ell va publicar al nostre web. En Jordi era un col·laborador molt actiu amb el web de Reagrupament i ens enviava molt sovint textos que publicava a la premsa digital o comarcal, o articles que elaborava expressament per al web. Hem preparat una petita antologia de textos d'entre els molts que ell va publicar aquí els darrers dos anys. Fan una bona síntesi del seu pensament i mostren la seva excel·lent capacitat argumentativa en defensa de la llibertat de la nostra nació. Et trobarem a faltar molt, Jordi!

9.689 lectures | 45 vots - valoració 10 | 17 comentaris
Jordi Gomis / Fotografia: El vallenc

L'enterrament del company Jordi Gomis tindrà lloc aquest dimarts, 29 de maig, a l'Església d'Alcover a la una del migdia.

2.133 lectures | 10 vots - valoració 9.1 | 0 comentaris
L'ESPERIT CATALÀ - Tàpies

Quan un govern és còmplice o abandona el seu poble davant les injustícies que pateix, el poble s’ha d’organitzar per a defensar-se. En aquest sentit, Reagrupament inicia la campanya #DefensaNacional  amb l'objectiu de recolzar i donar suport polític i jurídic, si escau, a tots els patriotes que siguin perseguits o sancionats pels actes de resistència en defensa dels atacs de l’Estat espanyol i que tinguin com a objectiu la consecució de l'Estat català.

4.386 lectures | 24 vots - valoració 9.63 | 0 comentaris
Posicionament de la Sectorial d’Economia de Reagrupament sobre l’expropiació d’YPF
(Barcelona, 25-04-2012)

Reagrupament és partidari de respectar i fer respectar els acords econòmics internacionals i així proposarem que ho faci el proper Estat català independent. D'acord amb aquest plantejament, i un cop valorat el procés que s'ha seguit, fins aquest moment, en l'expropiació d'YPF, només cap posicionar-nos en contra d'una acció que atempta contra la seguretat jurídica, que és la base del lliure mercat i del comerç internacional.

2.800 lectures | 40 vots - valoració 8.7 | 5 comentaris
Fragment de les Homilies d'Organyà
(Sant Jordi, 2012)

En el moment actual, en què estem patint agressions constants contra la llengua catalana, Reagrupament Independentista enceta una campanya en defensa de la nostra llengua, com un dels elements fonamentals que ens defineixen com a poble, des dels nostres orígens nacionals.

3.869 lectures | 8 vots - valoració 10 | 0 comentaris

Quina creus que hauria de ser la reacció a Catalunya davant la sentència del TC que anul·la la declaració de sobirania catalana?
 S'ha d'ignorar per complet. EL TC no és un òrgan neutral
 És una mostra més de l'actitud d'Espanya. A la pràctica, vol dir que el referèndum no es farà
 La sentència deixa una porta oberta al dret a decidir. Sóc optimista amb el que això signifiqui

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS