
La vicepresidenta de Reagrupament i cap de llista per Barcelona, Rut Carandell, va declarar aquest dimecres que "en qualsevol cas, cal que tots els partidaris de la independència de Catalunya vagin a votar a la tardor; en cas contrari, estarien fent un favor a les opcions espanyolistes i autonomistes". Carandell va fer aquestes manifestacions durant l'assemblea de la secció del Baix Empordà, en què va aprofitar per a conversar amb els associats i altres assistents sobre la situació política. El col·loqui va comptar amb aportacions molt apassionades sobre el moment que estem vivint a Catalunya i les perspectives de futur del nostre país davant la propera contesa electoral. La cap de llista per Barcelona considera que l'abstenció o el vot en blanc "és un luxe que els independentistes no ens podem permetre, atès que d'aquesta manera serà impossible canviar mai les coses i aconseguir no tan sols la independència sinó també la regeneració democràtica".
Durant l'assemblea, que va comptar amb una molt nodrida assistència dels associats de la comarca, el coordinador de Reagrupament-Baix Empordà, Pere Ametller, va repassar la situació de l'associació a la comarca. Així mateix, es va aprofitar per a engegar els mecanismes de funcionament de cara a la propera campanya electoral.
Entre les activitats ja programades a la comarca, Ametller va destacar-ne la més propera, que consistiria en una presentació del Cercle Català de Negocis a Torroella de Montgrí, acte que serà oportunament anunciat a la pàgina web. Es preveu comptar amb els màxims dirigents del CCN, Josep Carner, Jaume Vallcorba i també Joan Canadell, que, a més de mebre del CCN, és el candidat número 5 de Reagrupament per Barcelona.
Comentaris (0)