Tot a punt per a la 4a. Assemblea Nacional de Reagrupament

Se sotmetrà a aprovació la ponència política i s'escollirà la nova Junta Directiva
Tot a punt per a la 4a. Assemblea Nacional de Reagrupament

Reagrupament Independentista celebrarà la seva IV Assemblea Nacional el proper diumenge, 19 de juny, al Cinema Vigatà de Vic. Poden assistir a l’Assemblea, amb plenitud de drets, els associats fins a la data de convocatòria de la 4a Assemblea i que estiguin al corrent de pagament omplint la butlleta d'inscripció  abans del dia 15 de juny del 2011. El preu d’inscripció és de 10€ que s’abonarà el dia de l’Assemblea.

Tot és a punt per a la quarta trobada plenària dels associats de Reagrupament, un cop han estat elegits els vuit coordinadors regionals per les assembles respectives i s'han dut a terme les negociacions corresponents sobre les esmenes a la proposta de ponència política i al reglament d'organització i funcionament. Properament es posarà a disposició dels associats els documents i les esmenes que quedin vives per a debatre a l’assemblea, que també els seran facilitats el dia de la seva celebració.

L’Assemblea té un gran interès ja que, a més de debatre i aprovar la ponència política i la d’organització, ha de servir per aprovar els nous membres de la Junta Directiva.

L’horari de l’Assemblea serà de 9 a 15h. i l’inici de la sessió plenària serà a les 10h. Les acreditacions es poden formalitzar a partir de les 9 hores i fins a les 11.30 h, al mateix cinema Vigatà.

Com tots els actes de Reagrupament, la IV Assemblea està oberta a la premsa íntegrament.

Quan penjareu el video de l'assemblea, som molts els que no hem pogut anar, si som 3500 entre militants i simpatitzants i només han anat 500, som 3000 els que ens ho hem perdut.
RETRANSMISSIÓ
Trobo a faltar la retransmissió en directe. Segurament som uns quants que no ens hem pogut desplaçar a Vic, però que sí que per internet ho podiem seguir més o menys. Potser al cinema vigatà no hi ha tecnlogia, o a les arques no hi ha diners, però a mí m'hagués agradat
Podrieu ficar el video del congres en directe per aquest web per tots els que no hi poguem assistir?

Gràcies.
Des de Catalunya nord
Volem assenyalar que continuem existint, no unicament en els estatuts ... tot i que no hem rebut, ni tan sols com a membre elegit i representant de CN, cap informació ni convocació ni ressenyes de lma mesa / junta de reagrupement des de més de 12 mesos
SI US PLAU penseu amb nosaltres NO ens abandoneu;

Algú s''n farà ressó a prop d'algú que compti i actiu positivament en aquest sentit?
Aquest missatge serà publicat?

Gràcies per endavant
Teo