"S'ha acabat l'hora dels planys i ha arribat l'hora de la veritat"

Reagrupament insta el Govern a incomplir el requeriment del TSJC i a exercir la plena sobirania de la Generalitat sobre el sistema educatiu català
Camp de concentració

En relació amb la sentència que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya acaba d'emetre en què insta la Generalitat a prendre mesures perquè, en el termini de dos mesos, el castellà sigui llengua vehicular en els ensenyaments obligatoris, Reagrupament constata el següent:

• Que l'esmentada sentència, les anteriors emeses pel Tribunal Suprem espanyol i les que es produiran properament, tenen el seu fonament en la Sentència del Tribunal Constitucional, sobre l'Estatut.
  • Que els pobles lliures ho són en la mesura que poden decidir el seu futur sense ingerències. El disseny del sistema educatiu, tant pel que fa a la llengua vehicular com als continguts conceptuals, és una part fonamental per asseguar la preparació dels joves i per a la cohesió social i correspon al Parlament de Catalunya la seva aprovació i aplicació.
  • Que s'ha acabat l'hora dels planys i ha arribat l'hora de la veritat. Cal conformar-se a ser una comunitat autònoma de règim comú, que cedeix la seva sobirania a l'estat espanyol i que es resigna a ser espoliada, maltractada i humiliada o optar obertament per la independència.

Per això, Reagrupament fa una crida als seus associats, als partits polítics d'obediència catalana i a la societat civil en general perquè actuïn com a ciutadans lliures, plantin cara a les sentències injustes i defensin el dret a decidir el seu present i el seu futur, sense complexos.

No hi ha prou de fer afirmacions. Cal disoldre el Parlament autonòmic i convocar eleccions:
"Per això, Reagrupament fa una crida als seus associats, als partits polítics d'obediència catalana i a la societat civil en general perquè actuïn com a ciutadans lliures, plantin cara a les sentències injustes i VOTIN EN TOTES LES ELECCIONS QUE ES CONVOQUIN A AQUELLES FORCES CATALANES QUE EN EL SEU PROGRAMA ES COMPROMETIN A PROMOURE AMB EL SEU VOT UNA MAJORIA AL PARLAMENT CATALÀ PER PROCLAMAR UNILATERALMENT LA INDEPENDÈNCIA I PROCLAMAR L'ESTAT CATALÀ, LA REPÚBLICA CATALANA".
No ens enganyem més. El Parlament de Catalunya no és sobirà. No val de res.
...Sense ESTAT, no som res.

L'ultima sentència contra el català a l'escola, evidencia que el Parlament de Catalunya no és sobirà. No val de res... No ens enganyem més.

...No sé com ens ho hem de fer, però no podem seguir així. Assolim una Catalunya amb ESTAT!!!
Continuació al meu escrit anterior...
... Una vegada feta esta acció democràtica de força i en el cas que els tancs espanyols passaren de Saragossa, que segons Carretero, crec recordar que el vaig sentir dir que no pensava que passarien d'aquesta ciutat, però dic en el cas desfavorable que això passes i l'exercit espanyol dissolgués el parlament constituent de L'ESTAT CATALÀ DE LA REPÚBLICA CATALANA, LLAVORS SÍ, LLAVORS SI QUE HEM DE AVENTAR AL MÓN MUNDIAL EL NOSTRE DRET XAFAT PER LA L'ESTAT INVASOR. LLAVORS SI QUE ELS ORGANISMES INTERNACIONALS PARARIEN L'ORELLA.
Mentre no assolim l'objectiu pel qual es va fundar REAGRUPAMENT, repetisc ningú es pot prendre amb seriositat.
Companys el final em grinyola i en desespera. Crítica constructiva.
He votat 2 perquè la frase:

"...i defensin el dret a decidir el seu present i el seu futur, sense complexos."

és més del mateix que no porta en lloc, més que a donar voltes a una sínia..

No hem de defensar cap dret!!!
Qui ens el té que reconèixer?
Sols a partir d'una acció de força, democràtica, però de força podrem COMENÇAR a assolir la independència.
Sense una demostració de força democràtica i inapel·lable, ningú reconeixerà res.
Els organismes internacionals i els espanyols s'en riuen de nosaltres.
En aquest sentit el full de ruta de Carretero és molt clar!!!
"Majoria al parlament català per proclamar UNILATERALMENT la independència"
llavors el final de l'escrit segons els principis de la nostra associació hauria de ser;