Relleu a la coordinadora comarcal del Baix Llobregat

El president de Reagrupament assisteix a la 3a assemblea comarcal del Baix Llobregat
Relleu a la coordinadora comarcal del Baix Llobregat
(El Papiol, 26-02-2011)

L'assemblea celebrada al Papiol ha aprovat la renovació de la coordinadora, constituïda el 23 de gener de 2010, ja que es considerava que havia acomplert amb una etapa caracteritzada per la irrupció i la implantació de la nostra associació, la campanya a les eleccions del Parlament i la posterior reflexió postelectoral. La nova coordinadora està constituïda per Maria Balsells i Julià, Ivan Barquero Majuelos, Boi Fusté Carbonell, Imma Prat Serra i Xavier Serraïma Petit.

Ivan Barquero repeteix càrrec a la coordinadora, merescudament segons els reunits, atès que la seva excel·lent gestió econòmica ha permès que la coordinadora hagi presentat un balanç econòmic durant aquests 13 mesos amb un dèficit tan sols de 120 €, que s'han eixugat amb l'aportació voluntària dels integrants de la coordinadora sortint.

Els objectius essencials de la nova coordinadora comarcal de RCat al Baix Llobregat són el manteniment i la recuperació dels associats mitjançant una política activa de comunicació —tant a nivell de reestructuració del web territorial, com a nivell de contacte personal amb tots els associats; oferir suport a les agrupacions locals de la comarca que es presentin a les eleccions municipals (de moment, confirmada, Sant Just Desvern) i, també, als companys de Barcelona.

Joan Carretero ha agraït a la coordinadora sortint el caràcter fort i de resistència per haver sostingut l'associació en una comarca com el Baix Llobregat, malgrat els resultats del 28 de novembre.

Carles Puigdemont ha de fer un "pas al costat"?
 Sí
 No