Reagrupament se solidaritza amb els afectats pels incendis de l'Alt Empordà

Volem destacar l'excel·lent comportament dels servidors públics, els quals han vist disminuïdes recentment les seves retribucions
Reagrupament se solidaritza amb els afectats pels incendis de l'Alt Empordà

Reagrupament Independentista manifesta la seva solidaritat amb els afectats pels devastadors incendis que s'han iniciat aquest diumenge a l'Alt Empordà i expressa el seu condol als familiars de les víctimes que hi han perdut la vida en circumstàncies tràgiques.

Així mateix, ens congratulem de les múltiples mostres de coratge i generositat que han posat de relleu l'actuació tant del personal especialitzat com dels voluntaris que han treballat i estan treballant intensament en l'extinció dels incendis o contribuint a pal·liar-ne els seus efectes sobre la població i les persones que s'hi han trobat atrapades. Aquesta onada d'ajuda cívica i desinteressada, que és un exemple més de la capacitat solidària de Catalunya, constitueix un  valor que cal preservar i enfortir a la nostra societat.

En particular, volem destacar l'excel·lent comportament dels servidors públics (bombers, protecció civil, personal mèdic, personal d'emergències, etc.) que estan tenint una meritòria actuació en el combat contra els focs i les seves conseqüències, els quals, com a empleats públics, han vist disminuïdes recentment les seves retribucions.

Desitgem l'acabament dels incendis al més aviat possible i, en un moment en què bona part dels nostres recursos no retornen al nostre país, reclamem que els recursos de Catalunya es destinin a cobrir les necessitats del propi país i, en primer lloc, a procurar la recuperació del territori afectat i la prevenció de situacions semblants arreu del territori de la nació catalana.

A qui votareu el 27S?
 Junts pel Sí
 CUP
 Altres

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS

Girona
PUNTER HUMÀ GEGANT

Punter humà gegant per assaig de la #ViaLliure11S . Es recomana anar vestit de blanc

A les 19h. a les escales de la Catedral de Girona.

VETLLA DE L'ONZE AL FOSSAR DE LES MORERES

Acte polític al Fossar de les Moreres.

Parlaments:

-Ignasi Planas. President de Reagrupament

-Marc Viñolas. Candidat a Junts Pel Sí i Secretari General de Reagrupament

ONZE DE SETEMBRE AMB REAGRUPAMENT
onze_de_setembre_banner_gran

Dia 11 de Setembre

10:00 h Ofrena floral al monument de Rafael Casanova  Punt de concentració a la Ronda de Sant Pere / Bruc

12:30 h Homenatge al General Moragues  Pla de Palau

13:00 h Dinar i acte polític  Acte polític a càrrec d'Ignasi Planas i Marc Viñolas. Pla de Palau

15:30 h Concentració per anar al nostre tram de la Via Lliure   Pla de Palau

17:14 h Via Lliure . Tram 104