Reagrupament s'afegeix a les concentracions davant dels ajuntaments

Convocatòria d'Òmnium Cultural i l'ANC a les 7 de la tarda d'aquest dimarts, 30 de setembre
El govern espanyol ha menyspreat la gegantina mobilització ciutadana dels catalans

Som en un moment decisiu del procés cap a la independència. Després de la signatura del decret de convocatòria feta pel president Mas dissabte passat al matí en un acte solemne al Palau de la Generalitat, estem tots convocats a exercir el nostre dret a vot el pròxim 9 de novembre.

Davant aquest fet determinant de la nostra història, des de Reagrupament considerem que la sobirania del poble de Catalunya no pot estar sotmesa a cap govern, tribunal o llei espanyols. Per tant, després de l'acceptació del Tribunal Constitucional del recurs presentat pel govern del Partit Popular, que suposa la suspensió cautelar de la llei de consultes no referendàries aprovada per una amplíssima majoria pel Parlament de Catalunya, Reagrupament s'afegeix a les concentracions de protesta davant dels ajuntaments que l'ANC i Òmnium Cultural han convocat per aquest dimarts a les 7 de la tarda en defensa de la nostra sobirania, de la legalitat catalana i del dret a decidir del poble de Catalunya.

Us hi esperem a tots i totes.

Voleu que Catalunya sigui un Estat independent en forma de República?
 SÍ
 NO