
Des de fa un any el Cos de Bombers de Mataró va decidir penjar una estelada al punt més alt del Parc de Bombers, per acord del cos. Tenim constància que des d’instàncies superiors als bombers de Mataró ja s’ha demanat que retirin l’estelada però les diferents assemblees dels torns diaris han decidit mantenir-se ferms i no retirar-la.
Ara, grups feixistes han convocat una manifestació el proper dissabte a les dotze del migdia, i han anunciat que estan disposats a treure l'estelada per la força.
Cal deixar clar que l'estelada oneja al parc perquè aquesta és la voluntat democràtica dels seus membres, voluntat que cal respectar en tot moment i que no afecta la qualitat del servei públic que ofereixen a la ciutadania. També recordem que a la façana del Parc de Bombers no hi oneja cap bandera als espais habilitats per a hissar-les, de forma que es compleix escrupolosament allò que estableix la llei de banderes.
Tanmateix, entenem que seria una passa enrere que un grupuscle com PxC, aconseguís imposar a la força els seus objectius feixistes i antidemocràtics, fet que de ben segur els esperonaria.
Per tot plegat i perquè en aquest ni en d'altres casos no pot prevaldre la imposició sobre la voluntat democràtica dels seus treballadors, Reagrupament Mataró dóna suport i convoca socis i simpatitzants a la concentració d'aquest divendres 20 de setembre a les 19h al Parc de Bombers (Via Sèrgia, 95) per tal de donar suport als nostres bombers.
Comentaris (0)