Reagrupament lamenta les relacions de CiU amb PP i PxC a l'Ajuntament de Mataró

Mora, el dia de la seva presa de possessió felicitat pel seu antecessor / Foto: Robert Ramos (AVUI)
(Mataró, 18/07/2011)

Reagrupament Mataró lamenta que CiU hagi de recolzar-se amb el PP per governar Mataró, com lamenta que també ho estigui fent a nivell nacional. Més encara si aquest fet implica que els populars hagin pogut col·locar càrrecs públics a l’administració a canvi dels seus vots favorables a l’equip de govern.

Molt especialment resulten preocupants els senyals de col·laboració amb Plataforma per Catalunya. Tot i que Reagrupament dóna suport a una política d’immigració més racional i realista, entenem que PxC té una agenda oculta que va molt més enllà d’aquest tema i és molt perillosa.

Constatem que el govern de la ciutat tindrà una tasca molt complicada en el llarg dels propers quatre anys degut a uns resultats electorals, legítims, però que poden bloquejar el govern de la ciutat durant aquest mandat. Això ja s’ha constatat en el desenvolupament del primer ple, després de la constitució de l’Ajuntament, destinat a aprovar el cartipàs, sous i càrrecs de confiança del govern.