Reagrupament ja compta amb més de 20 locals escampats pel territori

Serviran com a punts de difusió i comunicació durant la campanya

Barcelona (amb la seu nacional i 2 locals més), Girona, Lleida, Tarragona, Igualada, Reus, Vilafranca del Penedès, Manresa, Berga, Mataró, Arenys, Sant Pol de Mar, Pineda de Mar, Calella de Mar, Vic, Banyoles, Ripoll, Tàrrega, Terrassa, Granollers i Cornellà de Llobregat són les poblacions que ja compten amb un dels 23 locals de què Reagrupament Independentista disposa i que seran punts clau en les activitats de la campanya electoral.

Alguns d'aquests locals està previst que s'inaugurin els propers dies, com el de Reus (16 d'octubre), Calella de Mar i Sant Pol de mar (16 d'octubre) o Cornellà de Llobregat (23 d'octubre). La inauguració dels locals, l'omnipresència de la furgoneta de Reagrupament i els nombrosos actes de proximitat arreu del territori han centrat les activitats de la intensa pre-campanya que està desplegant Reagrupament, amb l'esforç dels associats i voluntaris.

Reagrupament, tot i que és un moviment que va néixer a recer d'Internet, sempre ha considerat decisiu comptar amb punts d'ubicació física arreu del territori. Com va declarar Joan Carretero en una recent entrevista "el fet que la gent vegi que hi ha un lloc físic on poden trobar-te és important. A més, als associats de cada territori els dóna molta moral comprovar que hi ha alguna persona que els cedeix gratuïtament un local. Nosaltres no tenim diners per a llogar-los o comprar-los. És una doble satisfacció: que algú cedeixi desinteressadament un local i que els nostres companys tinguin un lloc per a atendre els seus conciutadans i per a reunir-se."

Des d'aquí volem reiterar el nostre agraïment a totes les persones que, desinteressadament, han cedit els locals per tal que Reagrupament pugui desplegar les seves activitats per tal de permetre l'èxit del projecte d'independència, regeneració democràtica i treball.

el ruc
ahir a Terrassa hi va haver una passejada distreta en nom de Reagrupament sota el lema "no siguis ruc vota Reagrupament" amb disfresses a tó.
Va ser una anècdota graciosa. No se a quin partit independentista votaré. Però si que m'agradaria que tots mostressiu una imatge seriosa i capaç. Els que volem l'independencia no estem de broma.

A part d'aquest petit comentari que espero que prengueu de forma positiva, us agraeixo l'aposta per l'independencia. Espero que sigui decidida i fins al final. I us desitjo bon camí fins l'independencia.
El vostre territori són els Països Catalans
Un reagrupat del sud molt decebut. Si més no, molts ànims, companys.