Reagrupament Independentista celebra la I Conferència Municipal al Vendrell

(El Vendrell, 5-11-2011)

Tot aquest matí de diumenge 5 de novembre Reagrupament Independentista ha celebrat al Casal Familiar del Vendrell la I Conferència Municipal, amb 39 dels 52 regidors que l'organització va aconseguir a les passades eleccions municipals. En aquesta primera trobada municipalista s'ha aprofundit en qüestions relacionades amb la tasca municipal, especialment relacionades amb la regeneració democràtica. En aquest sentit s'ha expressat Jaume Fernàndez, exalcalde de Rosselló, que ha fet un discurs sobre aspectes pràctiques la tasca municipal.

Durant la conferència s'ha repassat tota la coordinació i organització interna, tant dels regidors propis i com d'altres de reagrupats que van ser escollits a les eleccions formant part d'altres llistes (CUP, CiU, independents…). També, s'ha decidit dotar-se d'un Secretariat i establir les bases organitzatives i d'estructura per a tots els càrrecs municipals. En aquest sentit, la magna assemblea ha escollit president del Secretariat Jaume Ponsarnau, tinent d'alcalde de Tàrrega, i vicepresidenta l'alcaldessa de Capolat, Carme Boixader.

A més de destacades i enriquidores  intervencions dels regidors reagrupats, s'ha reiterat, igualment, el suport a l'Associació de Municipis per la Independència.

Joan Carretero, president de Reagrupament, ha clos l'acte expressant la seva convicció que en les pròximes eleccions hi haurà la voluntat de presentar-se a més llistes i fer la feina d'escampar la regeneració democràtica i els objectius de l'entitat, tot i la tasca "d'alt risc" que significa a hores d'ara exercir un càrrec municipal.

6314690005_7812a5f86e_z
6315209828_53afcfb6ab_z