Reagrupament i CDC valoraran el referèndum d'Escòcia

Taula rodona per analitzar els resultats i les conseqüències del referèndum d'independència d'Escòcia
Reagrupament i CDC valoraran el referèndum d'Escòcia

Reagrupament Independentista i Convergència Democràtica de Catalunya han organitzat una taula rodona per tal de valorar els resultats del referèndum d'independència de Catalunya i les seves conseqüències sobre Catalunya.

L'acte tindrà lloc el dilluns, 22 de setembre, al migdia a la seu de la Fundació CatDem, situada al carrer Casp, 80. Per part de Reagrupament, hi participaran Josep Sort, professor universitari de ciències polítiques i responsable d'Internacional de la Junta Directiva de la formació independentista, Marc Gafarot i Quim Aranda.

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS

Montblanc
HOMENATGE A RAMON PAYÀS
Universitat Nova Historia

En el marc de la 6a Universitat Nova Història de Montblanc, homenatge a En Ramon Payàs, membre de la Junta Directiva de Reagrupament i difusor de les «Homilies d’Organyà, que ens ha deixat fa unes setmanes.

A càrrec d’En Josep Sort , historiador i president de Reagrupament i de Na Teresa Casals , Creu de Sant Jordi i associada a Reagrupament.