Reagrupament demana a Google que mostri la Via Catalana en el Doodle de l'11 de setembre

(Barcelona, 29 d’agost de 2013)

Reagrupament ha sol·licitat a la companyia Google que el proper 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, el Doodle  del motor de recerca a Internet mostri la Via Catalana, per tal de donar a conèixer al món la voluntat del poble català d’assolir la independència per la via pacífica i democràtica.

El Doodle  (“gargot” en la seva traducció literal) és la imatge del logotip que Google ofereix als seus usuaris i que durant molts dies a l’any s’adapta a un fet específic que s’esdevé en aquell dia concret. Per exemple, el d'aquest dimecres, 28 d'agost (vegeu la imatge adjunta), era dedicat al cinquantè aniversari del famós discurs de Martin Luther King conegut per la frase "I have a dream" .

En la missiva, Reagrupament explica a Google que la Via Catalana és una iniciativa cívica que està organitzada per l’Assemblea Nacional Catalana i pretén cobrir 400 quilòmetres del territori català amb l’objectiu de reivindicar l’assoliment d’un Estat de dret, democràtic i social propi per al poble català.

La Via Catalana és una acció pacífica, en la qual ja estan inscrites més de 300.000 persones, per tal d’assolir la sobirania plena de Catalunya i s’inspira en la la “Via Bàltica” realitzada a Estònia, Letònia i Lituània l’any 1989. A més, a tots els continents del món, s’estan realitzant accions de suport a la Via Catalana. Entre d’altres ciutats s’han fet o es faran accions a Brusseŀles, París, Berlín, Londres, Roma, Toronto, Nova York, Los Angeles, San Francisco, Ciutat de Mèxic, São Paulo, Lima, Buenos Aires, Sydney, Tòquio, Pequín, Xanghai, Johannesburg, etc.

Finalment, Reagrupament anima a tots els ciutadans de Catalunya a demanar també a Google que mostri aquest Doodle  l’11 de setembre, per mitjà d’un correu electrònic adreçat a proposals@google.com

Clica aquí per a demanar a google que mostri la Via Catalana en el doodle de l'11 de setembre

Es una molt bona pensada
Proposta de Doodle pel Google
Us envio una proposta de Doodle perquè si us agrada la feu arribar a Google pel dia 11/08/2013. Salut!

Per sumar vots, també he iniciat un "change" per afegir vots a la petició de canvi de Doodle:

Via Catalana
Dear Sirs,

we ask you to be so kind with us, showing in Google La Via Catalana de l'11 setembre.

Thank you so much
diada 11/9/2013
molt be
NONELL ARGEMI
VISCA CATALUNYA
ARGEMI TORRAS
Una idea genial per internacionalitzar la nostra lluita i fer de la diada un dia memorable!!
Somiatruites
Heu vist mai cap Doodle polític ? Martin Luther King ha transcendit per defendre els drets humans.
No cal que perdre el temps en quimeres. A per la independència i prou.
Salut
Es una molt bona pensada!

Carles Puigdemont ha de fer un "pas al costat"?
 Sí
 No