Reagrupament celebra la setena Assemblea Nacional

Es farà aquest diumenge, 16 de novembre, a Vic / L’assemblea és de caràcter ordinari i també s’entregaran els premis de l’associació
Una imatge de la Junta Directiva amb els premiats a la 6a. Assemblea del 17 de novembre de 2013
(Barcelona, 12 de novembre de 2014)

Després de l’èxit de la jornada participativa del 9N, Reagrupament celebrarà aquest proper diumenge, la seva setena Assemblea Nacional. Una vegada ha quedat clar que la majoria del poble català vol la independència, el procés segueix endavant i aquest serà un dels eixos en els que es centrarà l’acte.

L’assemblea és de caràcter ordinari i se celebrarà a l’Edifici el Sucre de Vic, a partir de les 10h. del matí. L’acte comptarà també amb una part més lúdica, l’entrega dels tres premis que l’associació ja porta fent fa uns anys. Es tracta del Premi Memorial Jordi Gomis , que s’atorga al millor article periodístic de temàtica independentista, el Premi segador de l’any , que reconeix a una persona del país per la seva dedicació  a qualsevol  de les vessants que han contribuït a fer de Catalunya un lloc millor, més pròsper, culte i conegut arreu del món i, finalment el Friend of Catalonia Award , que premia persones o institucions no catalanes que han destacat pel seu suport a la Independència de Catalunya i/o al reconeixement internacional del nostre país.

fins la victoria final
ara toca treballar per el maxim de candidatures, per acabar d'arrancar l'estaca

Voleu que Catalunya sigui un Estat independent en forma de República?
 SÍ
 NO