Reagrupament assisteix a la proclamació de Jordi Portabella com a candidat de la coalició amb Esquerra

La proposta ha estat votada per unanimitat pels militants de la Federació de Barcelona
Marc Viñolas, Roger Granados, David Vinyals i Jordi Portabella

Aquest diumenge 30 de gener Reagrupament Independentista ha assistit, com a convidada, a la proclamació de Jordi Portabella com a candidat a les eleccions municipals de Barcelona de la coalició d'Esquerra Republicana de Catalunya i Reagrupament Independentista. L'acte de proclamació, que s'ha celebrat a l'auditori de la Biblioteca Jaume Fuster, al barri de Gràcia, en què han assistit vora 180 militants de la Federació de Barcelona d'ERC, ha comptat amb la presència, a la fila zero, de Marc Viñolas, Roger Granados, David Vinyals i Xavier Borràs.

La coalició de la candidatura ERC-Reagrupament per a les eleccions del 22 de maig ha estat votada per la pràctica unanimitat dels presents amb el resultat de 167 vots a favor, 7 abstencions 1 vot en contra. Igualment, el candidat Jordi Portabella ha estat aclamat pel 83% dels vots, amb què ha aconseguit de ser el candidat més votat en la història recent d'Esquerra.

Portabella ha manifestat la seva voluntat d'encapçalar aquesta coalició per liderar un projecte de justícia i llibertat, de transparència i regeneració democràtica, de suma de voluntats per retornar a la ciutat els seus valors, pròxims a les persones i a les seves necessitats, tot atorgant a Barcelona la capitalitat d'Estat que mereix. Reagrupament Independentista ha d'escollir els seus candidats a la llista de la coalició en un procés democràtic a les assemblees dels districtes de la ciutat de Barcelona, que s'iniciaran en els pròxims dies.

Carles Puigdemont ha de fer un "pas al costat"?
 Sí
 No