Miquel Sola Suris nou coordinador de Reagrupament Mataró

Reagrupament Mataró tria la seva nova junta durant la seva tercera assemblea local
Miquel Sola Suris nou coordinador de Reagrupament Mataró

La secció local mataronina de Reagrupament va celebrar el passat 19 de gener la seva tercera assemblea general on va escollir la seva nova junta directiva així com el camí a seguir d’ara en endavant.

Els associats reagrupats van escollir Miquel Sola Suris com a nou coordinador local. Miquel ja va participar com a màxim representant de Reagrupament a la coalició formada amb ERC i Junts Decidim a les passades eleccions municipals. A més del nou coordinador l’assemblea també va escollir Joan Roig Barnet com a secretari, Núria Riera com a tresorera i Lluís Salvador, Albert Macià i Ramon Costa com a vocals respectivament.

Un cop triada la nova junta els associats van aprovar que l’entitat independentista local continuï buscant complicitats amb la resta d’entitats independentistes i nacionalistes de la ciutat per tal de buscar punts d’unió que permetin difondre el missatge independentista i de regeneració democràtica a casa nostra.

Finalment es va decidir felicitar CiU per votar a favor, en el passat ple municipal, que Mataró entrés dins de l’Associació de Municipis per la Independència. Tanmateix es va acordar donar suport i col·laborar políticament amb la federació nacionalista en tot el que signifiqui l’avenç cap a un estat propi.

Reagrupament Mataró