Marca-li un gol a Franco

Reagrupament dóna suport a la campanya que pretén fer retirar les dues medalles que el Barça va conferir al dictador
Francisco Franco estrenyent la mà a Adolf Hitler en la seva trobada a Hendaia

Des del març d’enguany, el diari digital Gol promou una campanya  de recollida de signatures perquè el Barça retiri les dues medalles d'or que es va veure obligat a concedir al dictador Francisco Franco els anys 1971 i 1974, amb motiu de la inauguració del Palau Blaugrana i del Palau de Gel i del 75 aniversari de l'entitat, respectivament.

La iniciativa, que compta amb el suport de l'Associació d'Amics de Josep Sunyol, neix sota el lema Gol a Franco , vol reparar una incongruència històrica i necessita aconseguir, segons l'article 19 dels Estatuts del Barça, el 5% de les firmes dels socis (8.862) per a poder ser portada davant la propera Assemblea General Ordinària del FC Barcelona, ​​que es farà presumiblement en el mes de setembre, per sotmetre-la a la votació democràtica dels socis compromisaris del club.

En la Junta Directiva Nacional de Reagrupament, celebrada el passat 30 de juny a Barcelona, a proposta del president, Joan Carretero, es va aprovar donar suport a aquesta campanya. Si sou, doncs, soci o sòcia del FCB i creieu oportú de participar en aquesta campanya, ho podeu fer signant el document del pdf adjunt i fer-lo arribar per correu postal a l'adreça següent:

Diari Gol

Rambla de Canaletes, 140, 6a 08002 Barcelona

Si ho preferiu, també podeu adquirir un exemplar imprès del diari els dilluns, on trobareu el mateix full que el que us adjuntem.

SANDRUSKO MULLA'T!
La meva esposa i jo ja hem signat per donar suport a aquesta campanya. Serà bo veure la reacció del Sr. Sandro Rossell si apleguem el mínim de signatures requerides.

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS

Montblanc
HOMENATGE A RAMON PAYÀS
Universitat Nova Historia

En el marc de la 6a Universitat Nova Història de Montblanc, homenatge a En Ramon Payàs, membre de la Junta Directiva de Reagrupament i difusor de les «Homilies d’Organyà, que ens ha deixat fa unes setmanes.

A càrrec d’En Josep Sort , historiador i president de Reagrupament i de Na Teresa Casals , Creu de Sant Jordi i associada a Reagrupament.