La furgoneta de Reagrupament ja ha començat el recorregut de campanya

La furgoneta ha estat aquest matí a Barcelona en un acte amb Ramon Tremosa

La furgoneta de Reagrupament Independentista ja està recorrent el territori català amb motiu de la campanya electoral de les eleccions europees. El partit segueix així els actes més importants de la campanya donant a conèixer en diverses comarques del país a la seva candidata, Montse Aymamí , que forma part de la candidatura de la “Coalició per Europa” liderada per Ramon Tremosa de CDC. Reagrupament i CDC van establir un acord d’associació mitjançant el qual poden anar junts en eleccions de tipus general, com les europees. Montse Ayamí es troba en tercera posició en la llista de CDC.

Amb la furgoneta grana de Reagrupament s’espera motivar a la població catalana a votar el proper diumenge 25 de maig. Una alta participació és decisiva per legitimar el procés independentista de cara a la Unió Europea. Així mateix, tots aquells que encara no hagin participat en la campanya “ONUxIndependència” ho podran fer des de l’ordinador que estarà disponible a la furgoneta per a que els interessats puguin sol·licitar des de la web de Reagrupament que la ONU insti a Espanya autoritzar la celebració del referèndum del 9 de novembre de 2014.

El recorregut pot variar en funció de l’agenda dels candidats, però en els següents actes ja s'ha confirmat la presència de la furgoneta independentista:

Dimarts 13 de maig

Amb Ramon Tremosa:

14,00 Dinar col·loqui (TRias i Tremosa) – Barcelona capital del món-  Hotel Catalonia – Pl. Catalunya/Vergara 11

20,00 Badalona Acte al Teatre Principal – Francesc Layret, 41

Dimecres 14 de maig

Amb Ramon Tremosa:

10,00 Barcelona Universitat (Sala Charles Darwing del parc de recerca Biomèdica.  Dr. Aiguadé,88 amb el President de la Generalitat, Artur Mas

20,15 Vic – Sala Maideu de l’Atlàntida- Francesc Maria Masferrer, 4

Dijous 15 de maig

14,00  Dinar empresarial a l’hotel Terraza de Roses

17,00 Visita al port i planta envasats al port de Roses

20,15 Figueres – Acte (Casa Empordà Pl. Escorxador s/n)

Divendres 16 de maig

Amb Ramon Tremosa:

11,00 Barcelona Europa per les persones – Tercer Sector –Sala Raval Montealegre, 5 amb el President de la Generalitat, Artur Mas

20,15 Sabadell  - Auditori Unnim  carrer d’en Font, 25

Diumenge 18 de maig

Amb Ramon Tremosa:

11,30  Miting central  a Manresa  Pavelló Joviat. Rubió i Ors, 5, amb el President de la Generalitat, Artur Mas

Altres actes del dia a la zona

A Terrassa hi haurà paradeta durant el matí

Irreductibles
Persones com els companys i companyes que duen la furgoneta de Rcat als actes de campanya o fan paradetes els dissabtes des de fa temps, són dignes representants dels independentistes irreductibles en l'objectiu d'assolir la llibertat nacional.