L'abdicació del rei d'Espanya: "Canviar les coses perquè tot segueixi igual"

Manifestació d'ahir a Plaça Catalunya de Barcelona contra la monarquia espanyola i per la independència, on Reagrupament hi va estar present

Davant l’abdicació d'ahir del Rei d’Espanya Juan Carlos I, Reagrupament Independentista demana a tots els partits polítics i la societat civil que no es distreguin de l'objectiu de lluitar per una Catalunya lliure amb debats sobre monarquia o república, i que es continuï el camí cap a l’assoliment d’un Estat independent sense caure en el que segurament serà el darrer intent d’aturar el procés que s'està portant a terme a Catalunya.

El president de Reagrupament Independentista, Joan Carretero, ha afirmat que l’abdicació del Rei d’Espanya no és més que un “intent de canviar les coses perquè tot segueixi igual”, una manera de desviar l’atenció, quan en realitat, “els fets fonamentals no han canviat” i ha insistit en que és necessari centrar-se en aconseguir un estat independent per Catalunya, i no participar en els esdeveniments que concerneixen exclusivament als espanyols.

Si es important ajudar forces / movimentssocials / partits contre una monarquia espanyola.
Ningu pot negar que moviments que tenen un program radicalment contre l'estat de les coses, es important per Catalunya.
Tal com Pais Basc i que passa alla te importancia per Catalunya.

Amb el nostre full de ruta continuem, pero cada cosa que pot destruir aquest Espanya Corupta, tot que va contre la classe politica espanyola es un favor per Catalunya.

Ni nomes del punt de vist de la tactica, pero tambe de contingut, tot que es progressita i no conformista,
serveix les interessos de la INDEPENDENCIA CATALANA.

Jeroni
Historiador
Membre de ple dret del ANC
Col.laborador del Col.lectiu Emma