Jordi Gomis, en memòria

Paraules i imatges de Jordi Gomis
Jordi Gomis, en memòria

Volem recordar el nostre company, Jordi Gomis. Per això, hem recollit els textos que ell va publicar al nostre web. En Jordi era un col·laborador molt actiu amb el web de Reagrupament i ens enviava molt sovint textos que publicava a la premsa digital o comarcal, o articles que elaborava expressament per al web. Hem preparat una petita antologia de textos d'entre els molts que ell va publicar aquí els darrers dos anys. Fan una bona síntesi del seu pensament i mostren la seva excel·lent capacitat argumentativa en defensa de la llibertat de la nostra nació. Et trobarem a faltar molt, Jordi!

Petita antologia d'articles de Jordi Gomis

Any 2012 (sèrie Economia i Estat propi, en curs de publicació)
Any 2011
Any 2010

Sempre et recordaré
Avui m'he assabentat de la seva pérdua, durant uns quans anys varem ser veïns en uns apartaments a Esterri d'Aneu, ell i jo eram molt amants de la Muntanya, i varem fer sortides junts, els Encantats, el Puï de la Bonaigua, la Roca Blanca ò Moredo, etc. després jo em vaig canviar de pis i també va coincidir un canvi de mòbil i per aixó no ho vaig saber la trista noticia en el seu
moment, però he anat seguin els seus articles i les seves activitats de País en el partit de Reagrupament,

Des d'aquí vull expresar el meu condol a la Gloria, a la seva filla Marina, i a tota la seva famìlia
Jo crec que estarà content de veure des de el Cel com posem el nostre gra d'arena perlograr que com ell volem molts Catalans.
Visca Catalunya...
Alt camp
Ja sé que arribo tard Jordi, com vaig arribar tard a reagrupament, però tu vas aconseguir que em quedes.No et vaig veure mai com un polític potser per això eres tan bo. Et darrer dia que et vaig veure va ser a Reus per casualitat fent merchandaising de Reagrupament i quantes vegades penso com et sentiries de content de tenir majoria independentista al Parlament. Lo de la muntanya m'agradaria discutir-ho en privat però estic segur que m'hagués sentit prou segur al teu costat en la sortida que teníem pendent. La pregunta que em faig és, que hem de fer amb l'Alt Camp?
Un patriota
No el coneixia de res, i vam coincidir en un acte de Reagrupament ara fa tot just dos anys a Montblanc. Ja aquell dia, en el decurs del col.loqui-sopar, va causar-me una bona impressió. Després vaig saber-ne alguna cosa més. Ha estat un patriota; un home que, per sobre de partidismes i càlculs de beneficis personals, ha estat un militant de la Nació. Descansi en pau.
Quim
Amistat
Una gran persona. Avui m'han comunicat la seva desaparició i he quedat desfet. Només puc dir d'ell que era un gran company a la muntanya i un gran defensor de Catalunya. Hem perdut un molt bon amic.

Molta força per la Glòria i per a la Marina. Des d'Estaron i Esterri d'Àneu us enviem una forta abraçada.
Els guardarem i recordarem
Parlo dels seus bons articles, rigorosos i documentats.
No vaig tenir la sort de conèixer-lo al Jordi, però els que treballem per Tarragona coneixíem
el seu capteniment i fidel estimació pel nostre país !!! DEP i molta salut pels seus !!
Els altres no et fallarem !!!
PER SEMPRE vol dir: PER SEMPRE.
No ser religiós NO ÉS NO creure en el Cicle de La vida, ni en la seva trascendència.. buscant-ne i trobant-ne "el per què de tot plegat" . Som lluitadors per la Justícia i això ens ha portat des de fa segles a lluitar per la INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA, DÚN ESTAT CORRUPTE DES DEL SEU COMENÇAMENT: Trampós, lladre i Mentider amb gravetat -destrossador de cultures, de drets humans i civils- a canvi de fer-nos partíceps de SHOWS com el de Bankia, L' ESTATUT i els d' en ROUCO VARELA i satèlits. En el Cicle de La Vida hi som tots -encara que alguns més siguin al costat del cicle de la mort-; i en La Vida del Cicle, QUI HI ENTRA NO MOR MAI-. Descansi en pau l'amic JORDI GOMIS, però que segueixi -en viu esperit- en la lluita que l'ha dignificat.
A reveure...
No he arribat a conèixer a en Jordi Gomis, però en un moment com aquest, i pensant en la seva família i amics, no puc dir una altra cosa que senzillament, a reveure...

El cas Palau pot afectar el final del procés?
 Sí, pot fer que algunes persones votin No al referèndum
 No, la gent sap que bona part és guerra bruta de les clavegueres de l'estat espanyol

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS

XI ASSEMBLEA NACIONAL DE REAGRUPAMENT
banner XI Assemblea

Es farà a les Cotxeres de Sants de Barcelona, a la Sala de conferències de l'Edifici Jacint Laporta . C/ de Sants, 79

Horari: 10h. a 13h.30 (Les acreditacions començaran a les 9h.)