El moment s’acosta, és l’hora de ser forts

Aviat tindrem la greu responsabilitat de decidir per nosaltres mateixos. Benvinguda sigui. Serà el moment en què llibertat, patriotisme o dignitat deixaran de ser conceptes per passar a esdevenir fets. Serà l’hora de ser valents i de no tenir por. Serà l’hora també de construir una nova ciutadania que no deixi ningú al marge.

S’acosta el moment de crear un nou país, una nova llibertat, una nova democràcia. Un país en què els nostres homes i dones puguin sentir-se amb iguals drets i obligacions, amb les mateixes possibilitats de desenvolupament individual i com a poble que qualsevol altre ciutadà europeu. Una llibertat en la qual la nostra identitat no esdevingui resistència sinó creativitat, prosperitat i justícia. Una democràcia en què la ciutadania sigui responsabilitat, honestedat i convivència; servir sense servir-se.

I aquest camí de llibertat que volem seguir, que fa temps que molts seguim, té un pas molt important aquest proper dimarts 11 de setembre de 2012, un pas en el que el clam d’un poble per la seva llibertat esdevindrà ja inajornable.

És per això que, amb aquestes breus paraules, us encoratjo a participar en els actes de la propera diada i especialment a la marxa per la reivindicació d’aquest nou Estat de dret, lliure, democràtic i social, integrat a la Unió Europea i que es diu Catalunya.

Comunicat de RV/PVE
REPÚBLICA VALENCIANA- PARTIT VALENCIANISTA EUROPEU
COMUNICAT
ciutat de València, 10 de setembre 2012

República Valenciana- Partit Valencianista Europeu davant de la Diada de Catalunya on es reivindica ‘Catalunya, nou estat d’Europa’, felicita l’avanç de l’independentisme dels catalans

República Valenciana- Partit Valencianista Europeu, com a partit independentista valencià i republicà, felicita els avanços del moviment independentista català que demà dia 11 de setembre, en la Diada de Catalunya, han convocat una manifestació que s’espera siga multitudinària, encapçalada per una pancarta que reivindicarà per l’actual Comunitat Autònoma de Catalunya el ser un nou Estat a Europa: ‘Catalunya, nou estat d’Europa’ serà el lema de la pancarta.

Els independentistes valencians aspirem també a que l’actual Comunitat Autònoma Valenciana siga en el futur un nou Estat a Europa, on els valencians puguem defensar, a Europa i el mon, els nostres interessos sense intermediaris ni dependències. El nostre objectiu és que el poble valencià, es a dir els residents d’Oriola a Vinaròs, siga el que siga el color de la seua pell o la parla dels seus pares, elegisca una majoria en el Parlament valencià per proclamar. de manera sobirana i unilateral, l’Estat valencià, la República valenciana.

En el mateix sentit ens alegrem que els catalans que socialment, cada vegada de manera més majoritària, reclamen la seua Independència, puguen assolir que els dirigents dels partits catalans responguen a aquest clamor i anuncien en els seus programes electorals que en ser majoria en el Parlament català, proclamaran, sobirana i unilateralment, l’Estat català, la República catalana.

correu@republicavalenciana.org
Apartat de Correus 12096–46020 València