El 80% de Sí Sí avala el nou Estat català

El procés continua i ha d’anar, indiscutiblement, cap a la Declaració Unilateral d’Independència
El 80% de Sí Sí avala el nou Estat català
(Barcelona, 10/11/2014)

Catalunya ha parlat i ha dit clarament que vol la independència. Una majoria aclaparadora del 80% ha deixat clar que l’objectiu dels catalans és assolir un estat propi i que, malgrat les amenaces i prohibicions de l’Estat espanyol, el procés és clar.

Des de Reagrupament ens congratulem de la resposta del poble català, tant per l’èxit absolut de participació com pels resultats i felicitem a tots els voluntaris que ho han fet possible, a la societat civil i a tota la ciutadania en general.

Aquest èxit demostra que ja no hi ha marxa enrere i ara és l’hora de fer un pas més amb la convocatòria d’eleccions, amb una llista de país i una Declaració Unilateral d’Independència des del Parlament de Catalunya. Una DUI que vagi acompanyada, immediatament, amb la proclamació del nou estat català.

La resposta de l’Estat espanyol al procés participatiu ja demostra, una vegada més, que no hi ha res a negociar i per tant no ens podem desviar del nostre objectiu que és la independència. Aquest 9N ha estat la primera vegada que el govern català i la ciutadania han desobeït les directrius de l’Estat espanyol i l’actitud ha de ser aquesta a partir d’ara. Europa i el món ens han escoltat, ara hem de començar a crear unes estructures d’estat per tal que quan el Parlament tingui una clara majoria sobiranista puguem estar preparats per proclamar el nou estat català.

Voleu que Catalunya sigui un Estat independent en forma de República?
 SÍ
 NO