Convocada la 3a. Assemblea Nacional

Una votació durant la 2a. Assemblea de Reagrupament

Benvolgut associat,

Benvolguda associada,

Em plau convocar-te a la 3a. Assemblea Nacional de Reagrupament Independentista, que tindrà lloc el dissabte, 10 de juliol del 2010, a la ciutat de Barcelona, a l’auditori del Palau de Congressos de Catalunya, Avgda. Diagonal 661-671, de 9 a 14 hores.

Trobaràs l'ordre del dia complet de l'Assemblea adjunt a aquest missatge, juntament amb el Reglament aprovat per la Junta Directiva, que conté tots els detalls necessaris per a formalitzar-ne la inscripció. Visita també el nostre web per a aspectes addicionals (col·laboració voluntària en l'organització, etc.).

M'agradaria destacar que, en aquesta 3a. Assemblea, entre altres coses, s'efectuarà la presentació de totes les candidatures que es proposin i la votació de la candidatura electoral a la qual donarà suport Reagrupament a les properes eleccions al Parlament de Catalunya del 2010.

Si la 1a Assemblea fou la constituent i definidora de la nostra organització i la 2a. va establir les línies programàtiques bàsiques donant-nos un segon impuls, en aquesta 3a Assemblea confirmarem el nostre compromís de configurar una candidatura transversal que tingui com a finalitat principal la proclamació de la independència de la nostra nació, un  projecte per al qual -lamentablement- no aposta cap altra força política al nostre país.

En conseqüència, no cal que et recordi la gran importància que participis en aquesta 3a Assemblea per tal de garantir també la màxima representativitat dels candidats que surtin elegits. Ara hem de construir el futur per a Catalunya amb independència, democràcia i treball.

Ben cordialment,

Joan Carretero i Grau

President de Reagrupament Independentista

Seguir assemblea per internet
En aquesta ocasió, es podrà seguir l'assemblea a través d'internet com les altres ?

Gràcies,
Ramon
3ª Assemblea
Soc soci nº65007-1 al corrent de pagament i no he rebut cap notificació, aniré a la assemblea, però no trobo cap informació del que he fer?
Jo sóc sòcia, número 137943, i no he rebut cap comunicat. Hi aniré i espero que em deixin entrar. A la tarda hi aniré a la mani i em posaré amb els Reagrupats, of course. Quin dia més maco! Quin dissabte!
El matí de dissabte dia 10
El més important de dissabte dia 10, serà el bloc independentista que han de formar, Carretero i Laporta, amb la unitat de Catalunya Estat i Democràcia Catalana, per presentar-se a les eleccions.
Després a la vesprada, amb la pancarta "PEL PARLAMENT SOBIRÀ QUE PROCLAMI L'ESTAT CATALÀ". i estelades, moltes estelades.
Pel Parlament sobirà que proclami l'Estat Català
Estic fermament convençut de que la Manifestació del 10 de juliol ha de marcar l'objectiu de CATALUNYA: Com a Reagrupat independentista vull fer pinya al voltant d'una força que aspirà a proclamar, des d'un PARLAMENT SOBIRÀ, l'ESTAT CATALÀ.
Visca Catalunya lliure!
M'incline per la proposta catalano-valenciana d'en Quim Auladell i l'infatigable Baeta...
...per ser la més concreta, clara i directa, per estar en la línia amb Reagrupament, i en la nissaga del independentisme valencià dels Maulets i el General Basset, i ara del Sobiranisme Valencià.

Salut i Repúbliques
M'incline per la proposta catalano -valenciana d'en Quim Auladell i l'infatigable Baeta, per ser...
...la més concreta, per tant la més operativa, per estar en la línia de Reagrupament i en la nissaga dels independentistes valencians maulets i el General Basset, ara Sobiranistes i Republicans.

Salut i Repúbliques.
La millor intervenció fins ara, per ser l'única concreta...
...la del Qim Auladell i la del infatigable Baeta: "PEL PARLAMENT SOBIRÀ QUE PROCLAMI L'ESTAT CATALÀ". Nosaltres, valencians sobiranistes republicans, acompanyarem aquesta proposta recolzant la Proclamació de la República Catalana, i en defensa de la nostra República Valenciana.

Salut i Repúbliques