Comunicat conjunt de Reagrupament Independentista i Suma Independència

Enric Canela a Ginebra voltat de reagrupats, amb Montserrat Tudela, Carles Móra, etc.
(Barcelona, 31-08-2010)

Reagrupament Independentista i Suma Independència han acordat emetre el present comunicat per tal de donar a conèixer a l’opinió pública que ambdues formacions  han arribat a un acord de coalició per a presentar-se a les properes eleccions al Parlament de Catalunya .

La presentació pública de l’acord es realitzarà el proper diumenge dia 5 de setembre a la inauguració de la seu electoral de Reagrupament Independentista de la ciutat d’Igualada.

Visca Catalunya Lliure!

Enric Canela (Suma Independència)
Rut Carandell (Reagrupament Independentista)

Bona notícia: quants més serem més sumarem
És important que s'aglutinin el màxim de suports al voltant de RCat per les eleccions. Ara bé, cal entendre que això no pot estar condicionat a exigències electoralistes (ordenació de llistes i altres). Hem de sumar, però sense convertir-nos en una olla de grills i sense fragmentar-nos. RCat es basa en un sentiment de patriotisme i servitud al país i per tant, aprendre a cedir quan toca. Simplement recordar que hem de seguir formant part d'un tot, i aquest tot és RCat.

Som-hi
Anem be BSC SI RI ...
Algú pot confirmar l'acord entre el Bloc Sobiranista Català i Reagrupament: http://somnoticia.cat/2010/09/01/acord-entre-el-bloc-sobiranista-catala-i-reagrupament/
Una bona notícia
Un llum al final del túnel! Enric, m'has fet patir, però ara ja t'ho perdono. Qui serà el pròxim per sumar més i més?
Felicitats!!!
Es el que desitjo i em desitjo per aquest primer acord. Poc a poc s'está veient qui pensa i actua amb seny.
ES HORA DE SUMAR
A la vida s'ha de fer tot amb ilusió, sense ilusió las cosas tenen un altre gust, Reagrupament Independentista del Baix Camp vos felicita per la decisiò pressa i vos ofereix tot el suport i ajuda a uns companys de camí i de fatigas tant importants i patriotas com vosaltres, el diumenge estarem al vostre costat sença altre.

Visca Catalunya lliure.
Me n´alegro !!!
FINALMENT, BONES NOTÍCIES !!!!
JA TOCAVA PER VARIAR ..... (amb la que estan muntant els 3 Tenors ....).

L´Enric Canela (i companyia) és un bon "fitxatge" per a una coalició. Vaig anar a Brusel·les i són gent de seny.

Gràcies a tots els de Suma Independència.