Comunicat als associats a Reagrupament Independentista

Pinya per Sant Fèlix a Vilafranca

Benvolgut associat, benvolguda associada,

Els esforços que hem estat fent, i continuarem fent, per tal de bastir una única candidatura transversal que es presenti  a les properes eleccions al Parlament de Catalunya,  van topar ahir, en una reunió amb Solidaritat Catalana, amb un escull molt difícil de superar.

Aquesta formació es nega a negociar una coalició i exigeix com a única via que Reagrupament Independentista se sotmeti al seu procés intern de confecció de  les llistes. Reagrupament Independentista fa uns mesos va dur a terme aquest procés, i el rigor ens porta a entendre que la via no és demanar i exigir-nos que ens dissolguem dins d’una altra formació.

La reunió es va celebrar en un ambient de cordialitat i distensió, i finalment es va acordar emetre un comunicat conjunt  que t’adjunto, en el qual a banda de constatar que cada formació es presentarà per separat a les properes eleccions, ens comprometem a mantenir una relació lleial i a treballar paral·lelament per tal d’aconseguir l’objectiu que ens uneix.

A partir d’ara, em comprometo a seguir treballant per tal de buscar acords amb altres formacions independentistes, i en tot cas, mantinc l’oferta a Joan Laporta per a negociar una coalició quan tingui les seves llistes aprovades.

Joan Carretero i Grau
President de Reagrupament Independentista

Si després de les primaries de Solidaritat, Solidaritat diu que volen arribar a un pacte, com anira això: es reuniran les llistes de Solidaritat i les de Reagrupament i diran tu vas aquí i jo vaig allà perquè jo soc més macu que tu? i faran així una llista conjunta?
A mi això no em serveix si es fan una llista conjunta, agradi o no, tenim que votar-la els adherits de les dos formacions, encara que només sigui per dir que hi estem conformes, perquè sino ens impossaran la llista que ells vulguin.
Com les gasten a S*l*d*r*t*t
Això és el que va dient S*l*d*r*t*t:
SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA SUMA LES ADHESIONS DELS VERDS-ALTERNATIVA VERDA, EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ, MEMBRES DEL CERCLE CATALÀ DE NEGOCIS I L’EXPRESIDENT DE REAGRUPAMENT

Quan llegeixes el detall, resulta que l'expresident de Reagrupament al que fan referencia és "Oriol Sallas, expresident de Reagrupament Nacional Català".

Un altre exemple de com S*l*d*r*t*t intoxica les noticies (a més a més del "cas Broggi", etc, etc,).
Sense narcicisme
La feina seriosa, ben feta, la feina feixuga , la que exigeix dedicació, raonament, imaginació, il.lusió no l'ha feta ningú si no RCAT.
Arriba a molestar-me l'afany que es té de personalitzar i bipolartizar la relació que es demana que existeixi entre RCAT i SCI. Sempre parlant d'en J. Carretero, d'en J. Laporta i dels dos acòlits. Em sap greu que s'arribi a la gent més pels ulls i el cor que pels raonaments. Com si aquestes persones soles poguessin fer-nos tastar el cel.
Patriotes, les persones avui hi són i demà ja no. Imagineu-vos un escenari ( espero que no sigui aquest ) on de sobte per qualsevol avatar desapareixen de l'escena els dos Joans.
Pregunta: QUÈ ÉS LE QUE QUEDA ?
Resposta: - Del J. Carretero la munió de gent que ha fet pinya i ha dedicat hores , traient-les del descans, per bastir un projecte versemblant. En definitiva, resten LES IDEES, que no moren, són perdurables més enllà dels personalismes i les persones.
Del J.Laporta, un vague record del que hagués pogut ser i no es va assolir.
Evidentment aquest escenari es contempla en el moment actual.
El Dr. J. Carretero no és mediàtic ( quin descobriment ! ), però és contundent i va a pinyó fixe cap el què ens interessa. Ja s'ha acabat el temps d'anar desfullant la margarida: " Em volen- no em volen", "Em volen-no em volen"
No fem més el ploramiques, amb això no vull donar a entendre que som millor que ningú, però tampoc som un "kleenex" que s'utilitza i es rebutja tot seguit.
Als reagrupats ens ha de donar un "subidón" l'autoestima. Ens hem de sentir DESITJABLES ! No hem d'esperar a veure si ens volen. Som prou vàlids per nosaltres mateixos.
Companys, anem pel bon camí, i n'hem d'estar convençuts, els PRIMERS NOSALTRES. No podem fer proselitisme i pedagogia si no estem plenament segurs d'allò que pregonem.
Fent gala de l'orgull de ser reagrupat, vull dir que els REAGRUPATS ESTEM EN POSESSIÓ DE LA VERITAT INDEPENDENTISTA. Els fonaments i el desenvolupament del projecte són sòlids, amb una lògica aplastant, incòmodes per als partits que pasturen, que ja els va bé menjar dins del tancat, mentre de nit ens seguen l'herba. Mal els pesi no poden rebatre les raons, ni aguantar un cara a cara defensant els seus supòsits. El que proposen és vergonyós per al nostre País. Llavors ja tractaran d'apropiar-se del protagonisme. Però la història té memòria i ningú podrà treure el mèrit a RCAT .
CORATGE !
és una llàstima
És una llàstima que no s'hagi arribat a cap acord. Ara era el moment per a fer una sola candidatura per a la independència, i un cop aconseguida, que apareguin els partits. Si no estem tots units, no ho aconseguirem mai. La política que ha aplicat "el gobierno" del "divide y vencerás", ha fet el seu efecte. Cada vegada quedem menys "catalans", i cada vegada serà més difícil guanyar un referendum, per tant, l'urgència d'aconseguir la independència és apremiant. Suposo que els polítics dels partits independentistes, en deuen de ser concients. Visca Catalunya.
Ànims
Bon dia, soc un dels milions de catalans no-reagrupats.
Mai he estat de cap partit i possiblement tampoc ho seré. Tampoc he cantat mai cap himne ni he penjat mai cap bandera. Ho comento per remarcar que la meva opinió es només la "subjectiva" d'algú "normal" del carrer, que segueix en silenci (fins avui) aquest tema. Vull resumir com ho veig des de fora: Reagrupament i el Sr. Carretero em sembla gent amb bones idees en busca d'un ganxo mediàtic per poder-les difondre. Solidaritat em sembla gent amb ganxo mediàtic en busca d'idees per poder seguir sent mediàtics. Jo prefereixo que em representi/governi la gent que te les idees (i així ho difonc). Aneu pel bon cami.
Gracies per la feina feta.
No esteu sols
Endavant Carretero!!
No defalliu,
Despres del 10 de Juliol cal donar un missatge clar a l'Estat espanyol i la partitocràcia catalana que el sosté. Aquest cop però ha de ser a les urnes.
Us demano que seguiu intentant bastir una candidatura única amb totes les forces independentistes. La nostra desunió ens afebleix. Sense unitat no hi haurà Independència.
Us demano que sigueu generosos i que sigueu lleials únicament al poble de Catalunya.

Res a dir
No esperaba menys de la Junta Nacional, encapçalada pel nostre President. No hem estat enganyats en cap moment, i per part meva, ahuria fet el mateix.
No es una situació agradable veures en tot moment envoltat de persones demanant unitat, ja que aixó no depen nomes de nosaltres , l'altra part també ho ha de voler, hi ho volen, si, pero si ho fem a ulls clucs, i penso jó que si estem lluitant per la nostra Llibertat i Independencia, malament anirem si claudiquem a la primera de canvi.
Anem pel bon camí, no ho dubteu i tenim davant i dins la nostra Associació, persones que estimem Catalunya de debó.
Tot el meu suport a la Junta !!!!!

Carles Puigdemont ha de fer un "pas al costat"?
 Sí
 No