Actes de l’11 de setembre

Imatge de la manifestació de l'any passat

Aquest any, juntament amb la Pilar Altarriba, l’August Andreu i en Joan Coll, Marc Viñolas i en Ricard Cabré, ens encarreguem de l'organització dels actes de la Diada. En tenir l’experiència de l’any passat, hem fet tots els tràmits molt més àgilment. El dia de la vetlla de la Diada farem l’ofrena floral al Fossar de les Moreres a les 22:15 hores. Quedarem sobre les 21:30h al carrer Comerç amb el Passeig del Born, per anar plegats fins al Fossar. El dia 11 de setembre al matí es farà l’ofrena floral a la tomba d’en Rafael Casanova a Sant Boi. De l’organització d’aquest acte, se n’encarreguen els companys del Baix Llobregat, amb en Boi Fuster, el coordinador, al davant. Després, a mig matí, farem l’ofrena floral al monument d’en Rafael Casanova a la Ronda Sant Pere de Barcelona.

Quan acabem, anirem a retre homenatge al General Moragues al petit monument que té al Pla de Palau. Enguany no hem tingut cap problema amb Port 2000 i tot han estat facilitats. La Pilar Altarriba s’ha encarregat de fer les gestions i, després d’aportar tota la documentació requerida, ens han donat el permís sense demanar els 3000 euros que demanaven l’any passat. Potser és que el ressò que vàrem fer d’aquest fet ha estat positiu.

Més tard dinarem plegats al Pla de Palau. Muntarem la mateixa infraestructura de l’any passat millorant les mancances que vàrem tenir. Potser l’organització del dinar ha estat el que ha donat més feina però la veritat és que tot ha sortit com estava previst. Volíem muntar un arròs o una fideuà popular, com es va fer a la campanya municipal en la caminada que va organitzar Reagrupament dins la coalició d’UnitatxBarcelona, però al districte de Ciutat Vella està totalment prohibit fer foc, bé, sempre que no sigui en campanya electoral. Nosaltres, com gent assenyada que som, no farem foc, evidentment.

Acabat el dinar anirem a 17:30h a Pau Clarís amb Casp per dirigir- nos tots plegats a la manifestació. Tot aquest horari és ara per ara el previst. Com sempre, necessitarem voluntaris, tant per a la taula que muntarem a la Ronda de Sant Pere, com per al dinar i la resta d’actes: així que qualsevol que vulgui/pugui, envieu-li un mail a l’August Andreu august.andreu@reagrupament. cat. A Girona, el dia 10 a les 17 h. se celebrarà una assemblea informativa per als coordinadors de les terres gironines, però oberta als associats que hi vulguin assistir, al centre Cívic Pla de Palau. I el dia 11, els reagrupats de Girona participaran a la manifestació independentista unitària que se celebrarà a la ciutat.

L’any passat vàrem ser molts els que participàrem en els actes organitzats i això ens va donar molta visibilitat, almenys al carrer. Aquest any hem de fer-nos veure encara més si cal. Us hi esperem !!!

IMG_1959

Sempre pel mig
Ens hem de fer veure sempre i estem al peu del canó amb tota la força i la il·lusió.