Comunicats

Ignasi Planas és elegit candidat de Reagrupament a l’alcaldia de Barcelona

L’Assemblea de Barcelona va escollir ahir per unanimitat a Ignasi Planas, advocat de 43 anys, com a candidat a l’alcaldia de Barcelona a les properes eleccions municipals.

Manifestació d'ahir a Plaça Catalunya de Barcelona contra la monarquia espanyola i per la independència, on Reagrupament hi va estar present

Davant l’abdicació d'ahir del Rei d’Espanya Juan Carlos I, Reagrupament Independentista demana a tots els partits polítics i la societat civil que no es distreguin de l'objectiu de lluitar per una Catalunya lliure amb debats sobre monarquia o república, i que es continuï el camí cap a l’assoliment d’un Estat independent sense caure en el que segurament serà el darrer intent d’aturar el procés que s'està portant a terme a Catalunya.

Reagrupament agraeix la tasca feta per Montse Aymamí de cara a les eleccions europees

La Junta Directiva Nacional de Reagrupament Independentista, reunida en sessió ordinària a Barcelona, el 31 de maig del 2014, per unanimitat, va agrair la tasca desenvolupada per Montse Aymamí i Viadé

Carles Bonaventura: “Volem construir un estat nou i aprofitar-ho per canviar la manera de fer política, també des dels ajuntaments”.

Amb Carles Bonaventura, s’inicia la sèrie d'entrevistes als candidats i candidates de Reagrupament Independentista a les eleccions municipals. Carles és actualment regidor a Girona i encapçala la candidatura del partit en les eleccions municipals de l’any vinent. Per a ell són clau portar els valors de Reagrupament, com la transparència, la regeneració política i la participació ciutadana en la manera de fer política municipal. "No és el ciutadà el que ha d’estar al servei de l’administració sinó a l’inrevés", afirma. I destaca que l'independentisme és en última instància una manera d'augmentar el benestar de la gent ja que el govern espanyol és una amenaça als serveis que, de moment, només els ajuntaments ofereixen.

La furgoneta ha estat aquest matí a Barcelona en un acte amb Ramon Tremosa

La furgoneta de Reagrupament Independentista ja està recorrent el territori català amb motiu de la campanya electoral de les eleccions europees.

Podeu consultar el recorregut de la furgoneta independentista en els actes ja s'ha confirmat la presència aquí

L'ONU rep més de 5.500 peticions per la independència de Catalunya

La campanya ciutadana “ONUxIndependència" ha sobrepassat les cinc mil peticions en només una setmana en funcionament. La campanya iniciada per Reagrupament per internacionalitzar el procés independentista i la voluntat de celebrar una consulta el 9N2014 ja porta més de 5.500 peticions. “ONUxIndependència” va començar oficialment el diumenge 6 d’abril i en aquests moments porta 5.513 peticions, xifra que va augmentant contínuament gràcies al suport ciutadà.

Foto: Govern.cat/Jordi Bedmar

Reagrupament Independentista valora positivament la tesi de l’últim informe del Consell Assessor per la Transició Nacional que afirma que l’escenari més probable és la integració de la Catalunya independent dintre la UE. Aquest posicionament coincideix amb el que des de sempre ha defensat Reagrupament, que considera inconcebible qualsevol altre plantejament alternatiu.

Reagrupament inicia la campanya ciutadana "ONUxIndependència" per portar la independència de Catalunya a les Nacions Unides

Reagrupament Independentista inicia una campanya participativa, anomenada "ONUxIndependència", mitjançant la qual els ciutadans poden demanar a les Nacions Unides a instar al Govern Espanyol a permetre la celebració del referèndum per la independència el 9 de novembre. L’escrit està dirigit al Secretari General de les Nacions Unides, Ban Ki-moon.

Seu del TC

Reagrupament Independentista, davant la sentència del Tribunal Constitucional espanyol, demana al govern català, al Parlament i a la societat civil que ignori el que diguin els tribunals o institucions espanyoles, que el procés continuï i que es treballi per passar de la declaració de sobirania a la declaració d'independència en seu parlamentària.

Font: La Vanguardia

La signatura ratificarà l’acord d’associació de les dues formacions polítiques aprovat en la sisena assemblea el novembre de l’any passat. L’acte, que serà a porta tancada, començarà amb la intervenció de Joan Carretero de Reagrupament seguida de la del president Mas. Aquesta aliança per la independència entre RCat i CDC serà vàlida mentre les dues formacions mantinguin clara la seva proposta política de dotar Catalunya d’un estat propi i fins a la consecució d’aquest objectiu.

Pots llegir més sobre les condicions de l'acord aquí.

Voleu que Catalunya sigui un Estat independent en forma de República?
 SÍ
 NO